ik leef ook nog (ook voor wanhoopje en centje 25/08/2004)

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik las juist een paar pagina's terug een bericht van Wanhoopje.

Wel meisje, ik ben nu ook al bijna 3 maanden aan het wachten op mijn ongi, dus ik kan je frustraties best begrijpen, ik heb dan ook weer hoop gekregen door het antwoord van centje die zei dat ze al 3 maanden niet ongi was geweest en al testen had gedaan die negatief waren en dat de test bij de ha positief was. Dus misschien moet je gewoon nog eens naar je ha gaan en een test vragen.

Ik heb vanmorgen ook naar mijn ha gebeld om een afspraak te maken, want ik ben het wachten ook stilaan beu aant worden hoor. Ik kan seffes komen in de vrije raadpleging, dus ik ga rond een uur of 6. Ik ben wel eens benieuwd hoor wat ze gaat zeggen, het is een groepspraktijk en de dokter waar ik anders altijd ga ze vorige keer dat ik gewoon moest afwachten, maar die is nu op vakantie dus nu neem ik de vrouwelijke dokter en hoop dat die mij meer kan helpen en kan begrijpen. Ik ga ook vragen om een bloedtest te doen en als die negatief is dan ga ik vragen om middeltjes om mijn cyclus weer op gang te brengen.
Want ze zeggen wel dat de meeste vrouwen binnen het half jaar zwanger zijn, maar voor mij is al wel de helft van dat half jaar voorbij zonder dat ik meerdere kansen heb gekregen om zwanger te worden.

Centje nu wou ik even vragen: heb jij verschijnselen gehad die wijzen op een zwangerschap?

Groetjes,
Bea

hoi bea
Ik ben heel benieuwd naar wat de huisarts aan jou verteld heeft.
Ik weet niet hoe jou verhaal er uit ziet, maar ik ben ook al 4 maanden niet ongie geworden nadat ik met de pil gstopt ben. Ik ben ook al naar de huis arts geweest en die zei dat het wel tot een jaar kon duren.
Ik heb ook al een aantal testen gedaan en die ga ik nu maar iedere maand doen.
Je weet het immers nooit.
Ik heb zelf wel allemaal van die vage zwangerschaps verschijnslen.
Ik hoop snel je verhaal van je bezoek aan de huisarts te lezen.
groetjes mariska

Hoi hoi,

Nou ik sluit me helemaal aan bij Mariska. Ik ben nu al ruim 4 maanden niet ongesteld geweest na het stoppen met de pil en ook mijn huisarts wil er niets aan doen. Het kan ook wel een jaar duren...gewoon geduld hebben dus. Ik hoop dat jouw ha iets schappelijker is dan de mijne...anders zal er voor jou ook niets anders op zitten dan wachten. Ook ik doe bijna mandelijks een test, al is het wel frustrerend dat het aldoor weer negatief is.

Fijn om te lezen dat er meer meiden in hetzelfde schuitje zitten, laten we een beetje contact houden...

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan