Ik leef ook nog ;)

Hoi meiden

Ben even niet zo veel op het forum nu. Ben vrijdag begonnen op mijn nieuwe werk. Het zijn lange dagen en ben erg moe als ik thuis kom. Nog 2 dagen en dan kan ik een dagje bijkomen. Ik heb het wel erg naar mijn zin! Ik ga weer met plezier naar mijn werk toe:)

Verder gaat het buiten de vermoeidheid om goed! Mijn misselijkheid word al minder en met mijn rug gaat het ook redelijk! Heb er iig minder last van.

Mijn buikje groeit goed! (zie foto op hyves) We hebben vrijdag de controle bij de VK en krijgen dan voor het eerst het hartje te horen.. Errug spannend!

Liefs

p.s. ik lees jullie berichtjes wel maar heb gewoon erg weinig tijd om op allemaal te reageren.. ik ga zo ook weer mijn bedje opzoeken:) morgen ook weer een lange drukke dag.



 
Hey, wat fijn dat je het op je werk naar je zin hebt!!

En wow wat groei jij al hard zeg!! Spannend vrijdag! Zo mooi geluid!
 
Goed om te horen dat je werk goed bevalt :) Kan me voorstellen dat je moet wennen...
En wat een mooie buik heb je al!! :) Bij mij gaat het nu ook heel hard....
 
Hi Renate,

Ik heb de foto's gezien, wat een mooi buikje al zeg!
Super dat je het zo naar je zin hebt en weer met plezier naar je werk gaat... Geniet van je vrije dag morgen!!
 
Hoi meiden!

Dank jullie wel!:)
Ik moet morgen helaas nog werken.. heb woensdag pas 1 dagje vrij... ik heb het nu wel even gehad.. ben echt moe. Van 4 halve dagen naar 5 hele is erg vermoeiend..

Liefs
 
Lieve Renate,

Wat onwijs fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Jeetje, wat een ommekeer he? Lekker hoor!

Pas je wel een beetje opjezelf? Wel een beetje bij tanken woensdag.... Ow spannend zeg, vrijdag! Lijkt me zooo bijzonder om het hartje voor de eerste keer te horen, wil ik oooook! Hahaha! Veel plezier meis.

Dikke knuff Lynn.

Ohja....Slaap lekker! :)
 
Terug
Bovenaan