Ik lees dit op deze site.....help!

Een miskraam begint meestal met bloedverlies, maar je kunt ook krampen in je buik en pijn in je onderrug krijgen. De baarmoeder trekt zich namelijk samen om het vruchtje uit te stoten.

Maak me toch zorgen nu, heb de hele dag door dat zeurende gevoel, steken in mijn lies, en pijn in mijn onderrug.....Elke keer als ik naar het toillet moet kijk ik angstig of ik geen bloed verlies...

Deze opmerking op de site baart me echt veel zorgen.....of hadden jullie ook last van jullie onderrug ect ect, en zo ja, vanaf welke week begon dat bij jullie? Ik zit pas in mijn 4e week...
 

Hoi!

Ik weet natuurlijk niet wat jij voelt maar ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap ook last gehad van steken, het waren toen meer krampen die je ook krijgt als je ongesteld gaat worden, is dat misschien wat je voelt?
en de pijn in de onderrug herken ik ook wel, dat heb ik nu ook weer, ik ben nu 27w2d zwanger van 1e kindje.
ik hoop dat ik je iets gerust heb kunnen stellen, je kunt best last krijgen van steken, en anders kun je het altijd vragen aan de vk van babybrabbel.com misschien kan zij het beter uitleggen..
ik wens je veel sterkte..

liefs sarah
 
Hoi Nephele,



Ik zou je van dat berichtje niet al te veel aan trekken hoor. Ik ben nu
9w 3d en heb ook regelmatig last van buikpijn en lage rugpijn kan het
soms niet houden. Maar dat hoeft echt geen teken te zijn voor een
miskraam, bij mij is het juist zo gevoelig omdat mijn baarmoeder naar
achtergekanteld ligt en dus tegen de onderrug aan duwd. Dit kunnen ze
je waarschijnlijk wel vertellen als je een echo hebt gehad. Ik hoop dat
ik je een beetje uit de stress heb kunnen helpen zodat je rustig kan
afwachten tot je echo.



liefs leeuwtje

 
Hoi Nephele,

O o o wat herken ik dit goed en wat goed kan ik me nog herinneren hoeveel zorgen ik me maakte in de eerste weken... maar echt er hoeft niks aan de hand te zijn. Ik heb mijn 9 maanden dagboek er net op na geslagen en in de eerste periode ook veel lage rugpijn gehad en steken. Tot einde 3e maand had ik hier last van. En toen werd ik weer onzeker van dat ik het niet meer voelde... gelukkig krijg je rond de 12e week je termijnecho. Echt, als het vruchtje niet sterk genoeg is dan kan je er toch niks aan doen, hoe hard het ook klinkt.
Maar ik weet het ondanks de bemoedigende berichten van je omgeving en ons, meiden van het forum, zal je je zorgen blijven maken tot de verlossende eerste echo en het horen het kloppende hartje...
Sterkte de komende weken!
Groetjes, Taatje
28w+2d
 
Hoi
Meestal betekent wat jij voelt dat je baarmoeder zich aan het oprekken is. Ik had precies het zelfde in mijn zwangerschap. De verloskundige zei dat het hele bekende symptomen waren en legde mij het dus uit.
Inmiddels is mijn zoontje 9 maanden!

Sterkte en succes

Titiana
 
Dag Nephele,

Ik snap dat je zit te stressen, maar het helpt toch niet.. Ik heb zelf twee miskramen achter de rug, de eerste keer kwam heel spontaan met bloedverlies en krampen die een beetje op weeen leken, de tweede heb ik 1 keer een vaag beetje bloed gehad, maar bij de tweede zwangerschap was ik iedere keer als ik naar de wc moest zo neurotisch, en zo aan het kijken of het echt geen bloed was, dat ik alleen maar heb zitten stressen. Later bleek het dus een leeg vruchtzakje. Bij deze zwangerschap blijkt driemaal scheepsrecht. Ook hier heb ik in het begin zoiets gehad van: zal het of zal het niet, maar toen ik eenmaal een bewegend vlekje op de echo zag, was ik zo gelukkig, en heb ik mezelf voorgenomen om nooit meer bij ieder wcbezoek mijn wcpapier te checken, doe desnoods het licht uit, hihihi.. Als je een miskraam krijgt, kun je er toch niets aan doen, dan was er iets mis met het vruchtje.. Bij deze derde zwangerschap was ik er ook weer heel erg bang voor, maar hier heb ik ook last van krampen en steken gehad, en inmiddels ben ik precies 36 weken zwanger en voel ik onze Frummel terwijl ik zit te tikken..

Kortom: adem in, adem uit. het is moeilijk om die gedachten los te laten, ga niet meer op internet op zoek naar aanwijzingen voor miskramen, je maakt er alleen jezelf helemaal overstuur mee! (was ik ook)

Veel succes meid en wacht maar tot je dat mooie kloppende hartje op de echo ziet..

liefs
manky
 
Dank je wel voor je verhaal. Je hebt ook gelijk....Maar na mijn miskraam van vorig jaar zit de angst er automatisch in.....ik moet dat loslaten en daar ga ik ook echt mijn best voor doen..
xxx
 
quote: titiana reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2005 06:35:31'));

Hoi
Meestal betekent wat jij voelt dat je baarmoeder zich aan het oprekken is. Ik had precies het zelfde in mijn zwangerschap. De verloskundige zei dat het hele bekende symptomen waren en legde mij het dus uit.
Inmiddels is mijn zoontje 9 maanden!

Sterkte en succes

Titiana



Dank je wel voor je reactie, het zal allemaal ook wel goed zijn. Morgen heb ik mijn 1e afspraak bij de verloskundige.....verheug me er nu al op.
 
Terug
Bovenaan