ik leg het er maar bij neer

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,nou ik leg het me er wel bij neer dat ik niet zwanger ben,want heb vanmorgen nog een keer getest maarwas negatief,ik zit nu op dag 41 ik heb nog nooit zn lange cyclus gehad,de langste was hiervoor en die was 33,ik ben nu sinds januarie\februarie gestopt en dan doet mijn lichaam nog steeds zo raar maar ik moet a.s donderdagnaar ziekenhuis dus ik hoop dat ik dan wat wijzer wordt.
dit moest ik even kwijt.
gr mutske

Hoi.Ik lees al heel lang met jullie verhalen mee maar de eerste keer dat ik reageer.
Ik heb nu het zelfde. Ik ben in januari gestopt met de pil, van af die tijd was ik het heel regelmatig. Meestal een cyclus van 32 dagen. Ik had nu 12 aug. mijn nod moeten hebben maar tot op heden helemaal niets. Heb al drie testen gedaan en eentje bij de dokter maar niet zwanger. Het enige wat er uitkwam was dat ik een blaasontsteking had. Balen! Ik heb vorige week bloed laten prikken in het ziekenhuis en dinsdag moet ik weer terug naar de dokter en hebben ze waarschijnlijk de uitslag. Ik ben een aantal kilo's afgevallen en mijn dokter zegt dat het dan normaal is dat je menstruatie dan misschien een keer overslaat maar in juni ben ik afgevallen en in juli gewoon mijn nod gehad. Maar ik wacht het maar af.
Succes donderdag.
groetjes,
Emmetje

Lieve Mutske,

Nog niet opgeven hoor. Ik had ook altijd een heel onregelmatige cyclus; de ene keer 30 dagen en dan weer 48. Jouw lichaam heeft natuurlijk heel wat te sinds dat je met de anticonceptie bent gestopt en is daardoor wat ontregeld. Geef het nog wat tijd. En als het je niet lekker zit, bel dan even met je huisarts of gyn. Ik heb er zelf 2 jaar mee gewacht alvorens hulp in te roepen van de huisarts. Als ik had geweten dat dat de normaalste zaak van de wereld is, dan had ik dat veel eerder gedaan.
Ik hoop dat mijn reactie wat opbeurend werkt. Succes ermee.

groetjes, Nysa

Hoi mutske,
Shit zeg,weer een negatieve test.
Ik hoopte het echt voor je dat je de laatste keer te vroeg getest had.
Ik heb vanmorgen ook weer getest,maar mijn uitslag was zo onduidelijk dat ik nu nog niet weet wat het nou is.
Dus ik zit nog steeds in onzekerheid.
De test die ik vanmorgen heb gedaan was er trouwens eentje van de trekpleister,dus mischien is die niet zo betrouwbaar.Ik heb net een nieuwe test gekocht van clearblue,ik hoor van iedereen hier dat dat de beste is,dus morgen ga ik nog een keertje testen.Ik kan echt haast niet wachten.
Maar misschien ben je nu wel een beetje te verdrietig om mijn gezeik aan te horen,dus stop ik er nu mee.
Meid ik hoop voor je dat het ziekenhuis jou wat duidelijkheid kan geven en dat je snel erboven op mag komen van deze teleurstelling.
XXX Phoebe

Terug
Bovenaan