ik leg het me er bij neer

hoi,nou ik had vanmorgen voor de 3 keer test gedaan maar weer negatief,dus ik leg het me er maar bij neer dat ik niet zwanger ben.
ik zit nu op dag 41,ik heb nog nooit zn lange cyclus gehad,normaal rond de 30,dus ik snap er niks meer van.
ik ben nu vanaf jan\febr bezig en mijn cyclus doet nog raar,dus ik heb a.s donderdag afspraak met de gyn,ik hoop dat we dan wat wijzer worden.
sorry dat ik jullie hier mee lastig val,maar moest het even kwijt.
gr mutske
 
hoi mutske,

wat vervelend voor je dat ie weer negatief is, Ik hoop voor je op een wonder, en dat je misschien ondanks de negatieve tests toch zwanger bent!!! Je zegt dat je nooit zo'n langecycles heb gehad, maar komt het misschien doordat je toch wat gespannen bent waardoor het wegblijft?

Ik hoop voor je het eerste, veel succes donderdag en ik hoop dat ie je kan helpen.

veel succes
 
he wat jammer voor je. Soms gebeurt het wel eens dat de cyclus wat langer is, heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Ik hoop dat de gyn wat voor jullie kan betekenen en dat het gauw raak is.

groetjes, Jane
 
hallo,

ik heb vorig jaar hetzelfde gehad, ik ben daar voor niet naar de gyn. geweest, maar ik moest van de huisarts weer aan de anticonceptie. ik heb toen een spiraaltje(mirena) gehad. ik heb hem een 1/2 jaar in gehad en toen was mijn cyclus dus weer helemaal normaal. ook de pil is natuurlijk mogelijk. ik weet dat je graag zwanger wilt worden, wilde ik ook, maar ik ben wel blij dat ik aan de anticonc. ben gegaan. ik was nl daarna gelijk de 1e maand zwanger. overleg met de gyn wat het beste voor je is.

succes!

en ik hoop dat je natuurlijk gauw zwanger bent

liefs
jacq.
 
hoi meisje.
ik denk dat je je gewoon (onbewust) veel te druk maakt. en dat je te graag wilt. ja kan ik heel goed begrijpen hoor daar niet van, maar ze zeggen dan dat je menstruatie uit kan blijven en dat het langer kan duren dat je zwanger raakt.
je moet er niet teveel mee bezig zijn ook al is het moeilijk. als je om de dag sex hebt moet het goed komen. als je man tenminste goed zaad heeft en bij jouw ook alles verder in orde is.
heel veel succes meid!
gr. sandy
 
Terug
Bovenaan