Ik lek!!!

Hoi,

Ik heb een vraagje:

Sinds afgelopen week zag ik in mijn bh wit/gele vlekkjes zitten, ter hoogte van mijn tepels.
Ik ben nu 18 weken zwanger. Is dit normaal? En kan ik het een beetje voorkomen, of van die zoogcompressen gebruiken???

 
Het is normaal, ookal is het best wel vroeg in je zwangerschap. Het kan ook vervelend zijn, maar zolang het niet doorlekt naar je bovenkleding is het toch niet zo erg, dan zijn het druppeltjes. Voorkomen kan je het niet, het zijn je hormonen die je melkproduktie al in gang hebben gezet. Als je er wel last van hebt dan kan je zoogcompressen gebruiken, uitwasbare of wegwerp.
 
Hee!!
hoort erbij..
ik gebruik zelf gewoon inlegkruisjes, knip ik door en doe ze in mijn bh.. neemt int zoveel op als zoogkompressen, maar in het begin is het toch niet zoveel wat eruit komt, en scheelt een hoop in de kosten
 
Hee!!
hoort erbij..
ik gebruik zelf gewoon inlegkruisjes, knip ik door en doe ze in mijn bh.. neemt niet zoveel op als zoogkompressen, maar in het begin is het toch niet zoveel wat eruit komt, en scheelt een hoop in de kosten
 
Ik had het ook rond een week of 20! Heel normaal maar wel vreselijke vlekken....je krijgt ze er niet uit. Het idee van de inlegkruisjes vind ik echt super overigens!
 
Terug
Bovenaan