Ik lek!

Hoi dames.

Ja, een beetje rare titel maar het is wel zo.
Als ik op een 1 of andere manier een klein beetje in mijn borsten knijp dan komt er een beetje vocht uit. Ik heb wel eens gelezen dat meerdere dit hebben maar nog niet zo vroeg dacht ik. Ik ben morgen precies 12 wk.
En ik heb veel jeuk aan mijn tepel, en dan eigenlijk alleen mijn rechtertepel.. Er zitten nog geen vlekjes ofzo in mijn bh, maar nu ik het weet voelt het zo vreemd! Iemand anders dit ook of ben ik (nog) de enige?

Verder voel ik me erg goed, vermoeidheid neemt af en heb toch wel een klein buikje. Heb allemaal leuke zwangerschapskleding met mijn moeder gekocht vandaag waar ik ook nog in kan groeien. Helemaal leuk! Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed verloopt en dat jullie lekker aan het genieten zijn!

Liefs myet

Hoi Myet!

Ja hoor dit had ik ook al heel snel, ook bij mijn eerste. Niks aan de hand, gaat pas over als je met voeden stopt ;-)
Waar ben jij geweest voor leuke kleding, ik heb zoveel moeite om iets leuks te vinden!

Greetz Esz

Mijn zusje had het ook heel snel dat ze de melkklieren op gang kon brengen...ik zelf pas op het eind. Jeukende borsten heb ik al vanaf het begin...Zooo irritant gevoel...vooral als je achter de kassa staat en ze kriebelen...wil krabben,maar het mag niet,hahaha...

Waar ben je geweest voor kleding? Ik heb nog niets gezien...Heb nog kleding van mijn eerste zwangerschap liggen...maar das meer zomerspul,vond ik toch makkelijker dan winterkleding...

@ lijn 127
Ik heb inmiddels bij de Wehkamp leuke kleding van Mamalicious gevonden en de jeauns van Miss Etam zit ook erg lekker. Handig.... gisternmiddag besteld, vanmoregn om 9 uur stonden ze voor mijn neus :) En bij Esprit en Benetton kan je ook leuke dingen vinden, al zijn die best wel prijzig.....

Ik ben bij de prenatal geweest in utrecht. Ik vind mamalicious ern leuk merk. Die broeken vooral. Ook shirtjes vond ik erg leuk. Ook wat met lange mouwen al voor de winter ofzo. Ben ook bij de c&a geweest maar die hebben heel weinig en dat vond ik ook niet echt leuk..

Liefs

@ esz05,
ben vandaag op pad geweest...Nou de H&M was helemaal niets,vond ik...en verder heb ik idd gekeken voor mamalicious op internet! Heb ik toen ook iets van gehad. Maar ik wil het altijd even zien,stom he? En hier in de buurt kan je dus niets vinden...zal ik toch naar Rotterdam moeten...Van de week zal ik hier eens bij miss etam kijken, daar heb ik toen veel van gekocht op de negenmaandenbeurs!
Esprit en Benneton zijn idd wel leuk,maar ik vind het te prijzig...80 euro voor een spijkerbroek???? 50 euro voor een shirtje????Hahaha...het is maar voor even,hoor...voor je weet zijn we bevallen!

Ik zie op de site van mamalicious een positieharembroek!!!!! Ieder zijn smaak,maar ik zie me al lopen....NOT!!
Maar wel heel handig, voedings t-shirts!!! Heb ik bij de eerste me scheel naar gezocht!

Terug
Bovenaan