ik lijk wel gek

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Fijn om ervaringen te kunnen delen. Geeft een boel inzicht. Ik ben 33 jaar er begin december gestopt met de pil na 16 jaar slikken. Ik werd meteen na 32 dagen ongesteld en de keer daarop ook. Fijn meteen ritme. Maar ik lijk wel gek, want het houdt mij wel erg bezig. Dinsdag had ik mijn ovulatie (ik had migraine, had ik vorige maand ook tijdens de ovulatie, had meer last van slijm, wat rare gevoelens in mijn buik). Gistermiddag viel mij opeens op dat ik nog geen cola had aangeraakt, terwijl ik normaal dag en nacht cola drink (zo'n 1,5 tot 2 liter per dag). Vandaag heb ik weer geen zin in cola. En gisteren en vandaag heb ik een branderig gevoel in mijn maag en slokdarm. Aan de ene kant denk ik: zou ik misschien....En aan de andere kant denk ik: idioot zo snel zijn er echt geen zwangerschapssymptomen, en al zeker niet deze. Maar ja ik hoop zo dat ik zwanger ben. Ik moet het loslaten, maar ik ka n gewoon niet wachten....

Groetjes,
Anouk

hoi

Ik weet er alles van we zijn net begonnen voor   de tweede   1 e ronde maar kan nu ook al niet wachten tot 22 maart,voel nog nix raars of zo maar probeer ern niet te veel mee bezig te zijn(onbewust doe je dat toch he) wanneer is jouw nod groetjes wendy

Hoi,

Ook ik begrijp je, bij Ninthe* waren we er niet zoveel mee
bezig, maar nu des te meer, ik zie ook over spoken en weet
dat ik dat niet moet doen.
Ik moet nog een paar dagen geduld hebben tot het weekend, en
het is ook nog maar ronde 1, maar ondertussen zijn we al wel bijna anderhalf
jaar bezig om een gezond en levend kindje te mogen krijgen, en dat is in
November mislukt.

Liefs Randy

Mijn NOD is officieel 10 maart, maar gegeven mijn ovulatie dinsdag (als ik dat goed had) kom ik eerder op 13 maart. We gaan woensdag op vakantie, dus er moet maar een testje mee. Zou wel erg grappig zijn als ik deze maand zwanger geworden ben, want dan ben ik precies op dezelfde dag uitgerekend als mijn tweelingzus vorig jaar.

En Randy,   ik hoop dat het snel lukt om zwanger te worden van een gezond en levend kindje. Wat jij hebt meegemaakt is in mijn ogen een van de ergste dingen die je kunnen overkomen. Erg ingrijpend. Knap dat je het zo snel weer aandurft.

Groetjes,
Anouk

Ha Anouk,

Ik ben er ook zo mee bezig maar ben al heel langezig om zwanger te worden. Heb inmiddels 2 vroege miskramen achter de rug.
Ik zit bijna dagelijks dit forum te lezen, maar zit vaker op het als zwanger worden lang duurt-forum.
Ik lees echter dat je last hebt van brandend maagsuur enzo. Wanneer is je NOD? Ik heb namelijk hezelfde al 2 dagen. Werd vanaochtend gewoon vroeg wakker van het brandende gevoel! Heb ook al 2 dagen scharansdagen, maar dat heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden. Heb vooral trek in zoutige dingen...heb gisteren ook veel gegeten dus wrsch is daar dat maagzuur van.

Mijn NOD is overigens 4 maart, dus al snel!
Succes met je pogingen en hoop snel psoitief bericht van je te lezen.
B

Terug
Bovenaan