Ik loop mn huid tussen mn benen stuk, tips?

Hoi dames,

Houden jullie het een beetje uit in de hitte?
Ik wel, alleen draag ik nu het liefst rokken en jurken. Alleen loop ik nu mn benen stuk, boven aan de binnen kant van mn benen.
Ik zweet daar denk ik en dan schuurt het. Ook zie ik dat daar 2 hele grote blauw opgezette aders lopen. Misschien heeft dat er mee te maken dat de schaamlippen nu extra doorbloed zijn?
Maar nu kan ik dus echt geen rok meer aan, het doet zo`n zeer tussen mn benen, het is een grote rode vlek geworden en is ook aan 1 kant.
Wie weet wat je hier aan kunt doen? Ik was op zoek naar lange boxers maar die heb je niet, allen figuurcorrigerend, maar dan dit er gelijk zo`n buikding aan.
Zijn er misschien grote pleisters te krijgen?

hebben hier nog meer dames last van?

Groetjes, Risje 27,4 weken zwanger

hoi hoi,
vervelend!! ik zat aan een korte fietsbroek te denken.... die heb je ook in katoen. ik had een paar jaar geleden een paar bij de zeeman gekocht en die rekken een boel mee. misschien kan je een van de grotere maten kopen....
ik had zelf last van schuren in mijn liezen. daar kon ik gewoon vaseline op smeren. ik weet niet of dat ook zou helpen op je bovenbenen... maar misschien is het te proberen.
succes!!

Hoi,
Misschien mentholpoeder of talkpoeder, dat absorbeert vocht en voelt lekker glad aan. Ik heb er zelf geen last van maar ik draag altijd broeken.
Zo'n wielrennersbroekje van katoen kan ook een oplossing zijn ja.

Ik heb tijdens mijn zwangerschap een oud katoenen fietsbroekje gedragen, het elastiek had ik gewoon doorgeknipt. Zat prima!
Iets erop smeren helpt bij mij nooit, omdat de huid al geirriteerd is werkt dat alleen maar averechts.
Succes ermee!

Hoi,
Normaal gesproken heb ik daar ook al snel last van (heb vooral dikke bovenbenen aan de binnenkant) en nu ik zwanger ben helemaal. Ik draag dus of een legging onder een rok/tuniek/jurk of een onderbroek met lange pijpen of een katoenen fietsbroekje. Laatst had ik een onderbroek aan die niet lekker zat en nou heb ik mijn lies aan een kant kapot geschuurd. Het heelt nauwelijks en doet zeer... pffff. Niet lekker. Smeren helpt hier ook niet. Dan sluit je de huid af en heelt het helemaal niet.
Succes ermee!

Hoi hoi,

ook een opties is idd een legging. Toevalling heb ik er zelf een paar gehaald bij de action. Niet duur. Het zijn alleen lange leggings. Dus heb ik ze afgeknip zodat ze onder mijn rokje zitten en de benen niet schuren maar verder kan niemand zien dat je ze draagt.
Het nadeel is wel, als je iets van een broekje of legging draagt met dit weer wordt het er ook niet echt prettiger op. Het is toch iets strakkers om je benen heen. Als je echt last heb, doe dan liever een korte broek aan.

Veel succes ermee

Een legging onder een jurkje is idd handig. Of bij de H&M verkopen ze 3/4e tricot broeken die erg lekker luchtig zitten. En ik smeer altijd sudocreme, van die creme die je ook op babybillen smeert bij luieruitslag. Ik krijg met dit weer namelijk ook van die plekken zowel op mijn benen als onder mijn borsten.

Terug
Bovenaan