Ik móet eten!!!

Wie herkent dit?

Ik moet de hele dag door blijven eten. Als ik dat niet doe, word ik gewoon niet goed. Dan heb ik het niet eens over misslijk worden, maar licht in mijn hoofd, hoofdpijn  en slap in mijn armen en benen.

Ik kan geen uurtje zonder iets te eten. Alles gaat erin, gelukkig ook fruit, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te nemen.

Ik maak me hier wel een beetje zorgen over, want ik heb geen zin om straks 30 kilo zwaarder te zijn. Bij mijn vorige twee zwangerschappen heb ik hier totaal geen last van gehad.

Groetjes Paula

Haha, ik herken het!
Mijn eerste weken kon ik haast geen hap door mijn keel krijgen en moest ik mezelf soms dwingen om wat te eten. De afgelopen dagen lijkt het wel alsof ik het dubbel en dwars aan het inhalen ben!
Met avondeten ben ik soms nog wat moeilijk (ik kan alleen goed lékker eten) maar voor de rest gaan broodjes, fruit maar ook chips, snoepjes enz er te gemakkelijk in! Ik heb hier vooral 's   avonds last van..
Ook van sapjes ben ik helemaal weg!

Voor deze zwangerschap ben ik 30 kilo afgevallen, en ik was van plan om niet al te veel aan te komen tijdens de zwangerschap, gewoon gezond eten en dan zou het wel goed komen. Tot die hormonen om de hoek kwamen kijken.

Echt alles gaat er met gemak in, ik heb gelukkig de touwtjes weer een beetje in eigen handen maar moeilijk is het wel.

Ik had het de vorige keer ook niet. Maar ik geef nog borstvoeding, dat telt natuurlijk mee. Ongelofelijk wat ik eet, en ik kom nauwelijks aan. 1,5 kilo nu met 11 weken. Dat is toch normaal? Ik heb bijna 1/3e er op zitten. Dus tja....ik hoop ook geen 20 kilo erbij te krijgen. Dus eigenlijk moet ik wat meer beweging hebben en dan is het goed.

Hallo!

Ik dwing mezelf nu te eten.... Vooral warm eten heb ik totaal geen zin in. En koken is t allerergste.... Ik moet wel want de kleintjes van 3 en 15mnd moeten gewoon gezond eten! Echt misselijk ben ik gelukkig niet meer maar lekker eten is ver te zoeken....
Bij m'n eerste zwangerschap had ik lekkere trek en ben van 54kg naar 84kg gegaan!!!! Bij de 2de 22kg aangekomen, 2mnd platgelegen en hij is met 35wk geboren(keizersnee)
Bij de eerste was ik in topconditie en kon de 30kg best aan, pas aan t eind rugpijn gaf bv en raakte de kilo's zo kwijt. Toen ik weer op gewicht was raakte ik weer zwanger.
Nu weeg ik 60 en na 9wk5dg weeg ik nog evenveel....
Ik ben niet van plan om extreem aan te komen want ik ben nu echt niet in topconditie!!!!
Groetjes,Priscilla

Hier is er nog een... ik kan wel blijven eten. Kleine beetjes, dat wel. Maar doe ik het niet, dan word ik heel erg misselijk. Dus ik loop nu standaard met een voorraad sultana's en appels op zak...

Terug
Bovenaan