ik maak het ff lekker spannend...

hallo meiden,

hier even weer een berichtje van mij.
Afgelopen vrijdag of zaterdag was mijn NOD....

Tot op nu nog geen RD te bekennen.
Wel al dagen wat buikpijn. De ene dag meer dan de andere. HEt scheelt ook per moment. HEt ene moment wel en het andere moment helemaal niet.

Verder helemaal niks!!!

Ik hoor jullie denken... waarom test ze niet gewoon....
Ik ben zoooooooooo bang voor de teleurstelling na alles wat we hebben meegemaakt de afgelopen tijd...

Ik probeer vol te houden tot het weekeinde, dan ben ik een week over tijd...
Maar of ik het vol hou.....???????

Nou, moest het gewoon ff kwijt...
Liefs
mama Peet

WHAAAA!!! Wat ontzettend spannend!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je de test zo lang mogelijk probeert uit te stellen, hoe triest en verdrietig ook als het niet zo is, dan heb ik nog liever dat ik wel ongesteld wordt als een negatieve test, die is zo confronterend blech! Vind het wel heel knap van je. Grappige is dat wij ons hebben voorgenomen deze x (als het zover mag komen) ook niet meteen te willen testen maar toch een week willen wachten. Meid ik hoop het zo voor je, zou wel heel mooi nieuws zijn. Ik ga nog ff voor je doorduimen en hoop dat je wachten enorm beloond gaat worden.

Liefs Scorpy

Ik zou gewoon testen mama Peet!

Ik heb bij 1 dag overtijd getest en de test gaf heel snel aan dat ik zwanger ben. Als je een redelijk regelmatige cyclus heb kan je dat wel doen hoor!

Zelf kan ik zo slecht tegen die onzekerheid, dan liever weten dat ik niet zwanger ben, dan die onzekerheid uitstellen en uiteindelijk ook weten dat ik niet zwanger ben...
Maar je kan natuurlijk ook gewoon WEL zwanger zijn...

Dus...gewoon testen is mijn advies!

Hou je ons op de hoogte?

Liefs Hopey

hee scorpy en hopey

bedankt voor jullie reacties,

hopey, ik snap je wel, maar wij hebben de laatste tijd zo veel meegemaakt, dat we toch ff wachten.
met onze zoon (die nu bijna 4 is) hadden we ook eerst een negatieve test. Heb ik provera geslikt en bleek ik later dus gewoon zwanger!
ik heb in febr. miskraam gehad van een tweeling.
In april een cyste van 10 cm.
In aug. 2 wkn over tijd. Beweze eisprong (door bloedonderzoek) en negatieve testen.
Wat er was, was 1 groot raadsel!!!

Nu dus weer een paar dagen over tijd...
Probeer het vol te houden tot het weekeinde.
Ben zo bang dat ik weer te vroeg test net als 4 jaar geleden.

heb ook geen zwangerschap symptomen, dus dat maakt het extra lastig zullen we maar zeggen.

Mijn cyclus is niet regelmatig, maar wordt geheel gestuurd door de hormonen die ik spuit. Puregon om eitjes te laten rijpen en pregnyl om een eisprong op te wekken.
Ik weet dus precies wanneer mijn eitjes gesprongen zijn.

Misschien dat je nu mijn onzekerheid een beetje beter snapt....
Maar lief dat je met me mee leeft en voor me duimt...

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Liefs,
mama Peet

Lieve mama Peet,

aaaaah wat spannend zeg!!!!!!
ik hoop en duim zo voor je dat het goed zit!!!

enne geen klachten zegt niks hoor, niet iedere zwangere vrouw heeft kwalen(gelukkig)

Ik bewonder je echt dat je met testen wacht tot het weekend, maar snap het ook zeer zeker wel.

Ýk blijf meelezen want ben erg benieuwd natuurlijk!!!!

veel liefs en sterkte
en hopelijk tot snel goed nieuws

Liefs

Sylvia

Lieve mama peet

Lang geleden zat ik ook op dit forum en  ik volg jouw verhaal. Ik zou niet testen hoe moeilijk ook liever die hoop dat dat definitieve nee. En als het wel ja is ben je de eerste tijd ook onzeker. Ik wilde je wel zeggen dat ik de eerste week nooit klachten heb gehad en ik daarna zo extreem misselijk word dat ik gelijk in het ziekenhuis beland. Dus geen klachten dat zegt echt helemaal niet. Zelf denk ik met die buikpijn die komt en gaat bij jou dat dat weleens een positief teken zou kunnen zijn.
Ik hoop het enorm voor jou.

Liefs
Lies

he peetje,
ik snap heel goed dat je nog niet wilt/durft te testen!!
ik heb dat iedere maand hetzelfde, maar ik stel me dan ook een dag voor en zo ver hoeft het nooit te komen, ik ben dan al ong geworden!! ik hoop natuurlijk ook dat ik een keer overtijd ben maar dan wel pos test , en ik ga nu voor jullie duimen, want het is jullie gegund!!!laat je snel iets weten ???
dikke kus van wendy

hoi mama Peet,

misschien weet je niet meer wie ik ben maar ik heb hier ook een tijdje meegeschreven en -gelezen. Inmiddels ben ik (na 2 jaar) 25 weken zwanger en het gaat heel goed!

Ik lees hier nog steeds af en toe mee, en het zou echt geweldig zijn als het nu raak is bij jullie! Ik duim in ieder geval heel hard mee!!

Janu

Terug
Bovenaan