Ik maak me echt zorgen....

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik heb echt helemaal nergens last van ik begin me een beetje zorgen te maken. Ik weet ook wel dat je er niks aan kan doen, gewoon wachten tot de echo, maar dat duurt nog even.
 
Waar maak je je zorgen om dan?? Dat je geen kwaaltjes hebt?? Had ik bij de eerste ook niet hoor en ik geloofde het toen pas toen ik de eerste echo had gehad. Ik heb bij de eerste nergens last van gehad. Maar bij de tweede nu dus wel 10x zo erg nou dat is ook geen pretje hoor.
Probeer rustig aan te doen en niet zoveel zorgen gaan maken.(makkelijk gezegt natuurlijk)
Groetjes Bianca
 
ik had tot mijn 7e week ook geen last, maar nu beheerst de misselijkheid mijn hele dag ik heb er zelfs zetpillen voor gekregen, als je volgende week of de week erna last krijgt, dan zou je willen dat je echt niks merkte van je zwangerschap maak niet zo''n zorgen zolang je geen bloed verliest, zit het wel goed
 
ik ben nu 14 weken zwanger en heb nog steeds nergens last van, heerlijk ik kan nog gewoon sporten. Ik heb alleen vreetbuien gehad maar gelukkig is dat nu weer over. Geniet er van. Mijn echo en eerste verloskundig onderzoek gaf aan dat alles goed was.
 
Hoi,
Ik had ook nergens geen last van totdat ik een echo had gehad. Bij mijn eerste heb ik nergens last van gehad en dat voelde heerlijk. Ik heb nu tot vorige week elke ochtend boven de wc gehangen en dat is ook geen pretje. Nu ik op de helft zit is het eindelijk over.......
 
Ik had ook nergens last van....tot ik ruim 7 weken was. Tot aan 14 weken ben ik hardstikke misselijk geweest. Het kan dus nog komen! Maar misschien krijg je nergens last van. Is ook heel goed mogelijk hoor. Er zijn veel meer vrouwen die geen kwaaltjes hebben gehad. Probeer te genieten!
 
Hoi,

Ik ben nu 13 weken en heb nog geen enkel kwaaltje gehad. Zelfs geen gevoelige borsten. Gisteren het hartje via de doptone gehoord en ik heb al een echo gehad. Dus het kan hoor, zwanger zijn zonder kwaaltjes. Geniet er juist maar van.

Groetjes
 
Hoi,

Doordat ik ook totaal geen klachten had, kwam het ook niet in me op dat ik in verwachting was.
Vanwege collectief ontslag en het in moeten laten slapen van mijn kat, bleef (dacht ik) mijn ongesteldheid uit.
Toch na verloop van tijd twee testen gedaan, welke beide negatief waren.
Omdat ik een uitstrijkje bij de huisarst moest maken, ben ik er daar achtergekomen dat ik minimaal al 6 weken in verwachting ben. Volgende week krijg ik mijn eerste echo.
Sinds een paar dagen heb ik wel last van vermoeidheid, maar verder voel ik me prima.

Groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan