ik maak me een beetje ongerust!!

heej meiden..
ik weet sinds gister dat ik weer in verwachting ben
maar nu begint de angst een beetje toe te slaan doordat ik hiervoor een miskraam heb gehad....
ik heb ook helemaal  niet zoveel klachten namelijk
ben wel moe...wat vollere borsten...buike ietsie dikker..vaak plassen
Is et nodig dat ik me ongerust maak door dat ik zo weinig klachten heb???????
Liefs Miranda

Hey engeltje

Ik weet sinds anderhalve week dat ik weer zwanger ben, de vierde keer, heb hiervoor drie miskramen gehad in een jaar tijd. Ik ben ook ontzettend ongerust heb beheerst mijn hele dag en ben constant op zoek naar verschijnselen waardoor het wel of niet goed zit! Wat je dus voelt lijkt me normaal omdat je je vertrouwen in je lichaam kwijt bent.....
Zoals vandaag heb ik bijvoorb eeld niet zulke zere borsten meer als gister, toen kon ik ze haast niet aanraken. Dus vandaag ben ik ook weer behoorlijk down. Hoop voor je dat het goed blijft gaan. ER zijn ook zat vrouwen die niets voelen en wel gewoon een goede zwangerscfhap hebben...maar goed ik ben neit eerder gerust als dat ik de echo heb gezien en het is goed....tot die tijd moeten we het maar per dag bekijken ieder dag is er weer een!
Hoop van je te horen hoe het met je gaat de komende tijd!
Liefs Sarah

Beste Miranda,
ik snap je ongerustheid en die zal waarschijnlijk wel even blijven tot je hopelijk een kloppend hartje op de echo zal zien helaas. Wat mijzelf betreft, nu na 3 missed abortions en gelukkig een mooie dochter en zwanger van de 2e: ik heb nooit de eerste weken last gehad van zwangerschapsverschijnselen, of het nu goed was of niet. EErder juist slappere borsten, geen misselijkheid niet vaker plassen. Wel kreeg ik rond de 8e week een wat vervelend gevoel als je lang niets hebt gegeten. Dus je hoeft echt geen verschijnselen te hebben hoor!. Ik had ook gewild dat je het aan andere dingen kon merken dan een plusje ( ook alle keren maar een vaag streepje in het begin) maar als het dan goed zit ben je wel blij hoor dat je weinig klachten hebt!. heel veel sterkte en hoop op een mooie zwangerschap voor jouw en sara ook natuurlijk,
groetjes Roos

Hoi Miranda,

Ik snap ook je ongerustheid heel goed, ik heb zelf ook een miskraam gehad en toen ik kort daarna weer zwanger was was ik ook onzettend bang. Ik was ook heel erg gebrand op elk pijntje wat ik voelde en als ik eens een dag geen zere borsten had schoot ik direct in paniek, ik had ook nog bloedingen dus ik had de eerste maanden een rot zwangerschap terwijl bij  elke controle alles goed was! Je bent nooit meer zo onbevangen zwanger na een miskraam en dat je zo ongerust bent is denk ik wel heel normaal hoor. Probeer een beetje te genieten hoe moeilijk ook want 9 maanden...het lijkt zo lang maar het is echt zo voorbij!

Veel sterkte!

Puk  

He Miranda,

Kan me je reactie heel goed voorstellen, had er zelf (na 3 mk) ook nog geen vertrouwen in dat het geod zat totdat we afgelopen dinsdag een hartje op de echo zagen met 6w3d.
Ik begin nu pas enige verschijnselen te krijgen, dus maak je daarover geen zorgen. Overigens heb ik een aantal vriendinnen die nu bijna uitgeteld zijn en de verschijnsleen die zij gehad hebben varieerde van geen verschijnselen (behalve ene groeiende buik en borsten verderop in de zwangerschap) tot continu heel veel verschijnselen. Ook heb  ik van een vriendin gehoord dat het per periode in je zwangerschap ook nog kan wisselen.

Ik hoop dat dit je enigszins gerust kan stellen, en dat je snel kunt gaan genieten van je zwangerschap. Wanneer krijg je je 1e echo?

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan