ik maak me een beetje zorgen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Misschien een hele domme vraag of opmerking...Maar sinds gisteren voel ik de kleine van mij minder goed.. Of ik voel hem helemaal niet en dan ga ik rustig zitten en voel ik kleine bewegingen.. Maar ook niet echt duidelijk of het van hem is. En op bed was hij vannacht ook vreselijk rustig. Terwijl hij anders wel vreselijk actief is. Ik snap het niet... Misschien reageer ik nu wel te ongerust maar mijn zwangerschap is neit helemaal vlekkeloos verlopen. Ik hoop dat ik wat reacties krijg van jullie.......

Liefs Nathalie

Beste Nathalie,
Niks geen domme vraag of raar.
Je maakt je zorgen,dat doen mama,s
Als je het niet vertrouwd,meteen contact opnemen met je vk!!!
Ben niet bang om af te gaan,als blijkt dat je voor niks ongerust bent.
Mijn vk zei bij ieder bezoek weer ,dat als ik na m,n eigen mening meende de kleine veel minder te voelen als ik gewend was,meteen contact op te nemen. Dus doen!!!
Beter  1 x teveel bellen als  1 x te weinig,volg je gevoel!
Hoop voor je dat alles ok is

gr Donna,mama van Megan en Devan

hoi nathalie

je moet zeker even de vk bellen als je het niet vertrouwd en dat vinden hun echt niet erg en het is voor je eigen gemoetsrust ook beter

veel succes
dikke kus angela

Zoals de mama's hierboven aanraden zou ik ook de vk ff bellen, al is het maar om je gerust te stellen. Maar hoeveel weken ben je? Want naarmate je naar het einde van je zwangerschap gaat zal de baby ook wat rustiger worden (nl steeds minder ruimte om nog echte bewegingen te maken)...Laat ff weten hoe het gaat.

Groetjes Inge

Hey!

Hoe ver ben je?
Ik ben nu 27 weken en voel de baby de ene dag meer als de andere dag, weet ook niet of dat normaal is maar zal het eens vragen aan de vk!
Als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar de vk hoor! Vinden hun helemaal niet erg als je ze belt voor een vraag en dan ben je misschien zelf ook wel gerustgesteld!
Laat ff weten hoe het is gegaan!

xxx ssuss

Ik ben nu 26 weken zwanger. En misschien maak ik me ook wel te veel zorgen maar ja. Ik zal zeker de vk even bellen. Maar waarschijnlijk komt het ookwel dat ik het de hele dag druk heb gehad en nadat ik tot rust kwam er echt op ging letten.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan