Ik maak me een beetje zorgen..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil. Na het stoppen heb ik de gewone ontrekkingsbloeding gehad en ben nu ook al 2 x een hele week ongesteld geweest. Ik vind het wel erg veel voor 8 weken. Ik probeer op internet "het probleem" te achterhalen maar lees alleen maar over NIET ONGESTELD worden...
Heeft iemand dit ook? Of weet hier meer over? :S

Kan het niet zijn dat je heel korte cyclussen hebt? Met de pil is je cyclus gewoon 28 dagen geweest?

ik had zelf een cyclus van 25 dagen ook 1 week ongesteld bij iedereen is dat anders

Ja met mijn pil was het altijd 28 dagen. Ik heb in deze tijd wel 1x een eisprong gehad en werd toen na 2 weken ongesteld. En na het ongesteld zijn werd ik 2 weken later WEER ongesteld.
Ik weet niet of dit bij het ontpillen hoort of dat ik geen goede eisprongen heb? Of moet ik nu al de dokter bellen om te vragen hoe en wat?

Ik denk dat je lichaam even moet wennen aan de nieuwe situatie en dat de dokter dat ook zal zeggen.Bij mezelf denk ik dat ik zelfs een ongi heb overgeslagen (zie mijn topic) en vanmorgen een eisprong gevoeld heb terwijl ik eigenlijk nu 10 dagen overtijd ben. Je weet niet wat je lichaam doet na de pil. Je zou nu kunnen denken dat je vruchtbare periode eraan zit te komen, miss ovu testen gebruiken zodat je zeker kunt vaststellen of je deze maand een ei hebt?

Ik heb dit ook gehad. ik ben twee maanden lang echt om de week ongesteld geweest en dan ook echt mega veel. Ik had ook wel elke keer een eisprong gehad (gemeten met de digitale ovu testen) heel eritant en frustrerend en vooral heel vermoeiend. nu na5 keer lijkt mijn cyclus eindelijk normaal te zijn. Ik denk dat je lichaam aan het ontpillen is. Ik zou het nog even aankijken, maar je kunt ook de huisarts even bellen voor advies.

Dat is niet ongebruikelijk met ontpillen. Ik zou het gewoon nog even aan kijken. Als het nog een paar maanden zo blijft, zou ik naar de huisarts bellen. Je lichaam heeft tijd nodig.

Terug
Bovenaan