ik maak me zelf gek

A

Anoniem

Guest
ik maak me zelf gek. ik ben de hele dag bezig van voel ik wat in me buik ben ik misselijk enz enz. ik weet dat het niet goed is om er zo mee bezig te zijn. maar ik ben bang dat ik die hsg onderzoek moet gaan doen en dat er dan uit komt dat er iets met me eileiders is. gek he dat een mens zich zo druk kan maken. ik probeer al iedere keer iets om handen te hebben dat ik bezig ben. we gaan namelijk verhuizen dus moet er van alles ingepakt worden. maar ik mag van me man de huiskamer nog niet in pakken anders zitten we 5 weken met dozen in de kamer.
ik hoop dat als ik straks de sleutel heb van ons nieuwe huis dat ik er dan minder mee bezig ben. sorry voor dit gelul maar moest even me ei kwijt.

groetjes janette27

hallo,

Ik begrijp je gevoel maar al te goed. Ik moet morgen ongesteld worden maar maak me zelf ook gek met vagen als als ik nu zwanger ben dan ben ik met vakantie zoveel maanden en uitgerekend op . Ik moet eerst maar afwachten maar dat is erg moeilijk ga wel om de tien min. naar de w.c om te kijken of er nog niks in aantocht is. Ik word er ook gek van.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het verlangen is zo groot.

Groetjes Denise

Ik vergeet nog te melden dat een hsg onderzoek heel erg meevalt. Het is meer vervelend dan dat het ook echt pijn doet.Bij mij dan in iedergeval

Groetjes Denise

Hoi Jannette,

Heel herkenbaar hoor, we weten allemaal hoe je je voelt! Ik voelde ook vanalles, maar helaas werd ik gefopt door m'n lijf. Hopelijk is het bij jou anders!
Bezig zijn helpt enorm, ik heb net de vloer opnieuw geolied, enorme rotklus .
Succes met wachten en met inpakken!

Groeten, Saar

goed van je dat je alles eruit gooit!!! daar is het forum voor!
Het is niet gek dat je er mee bezig bent. Hoop voor je dat alles goed gaat komen.
Zo'n foto is eigenlijk alleen maar goed, dan weet je zeker hoe het van binnen is.

Zet m op meid!!!!

veel liefs
Sjan

Terug
Bovenaan