Ik maak me zorgen

<p>Hoi allemaal,</p><p style="text-align: left;">Ik ben nu 6.3 weken zwanger en verlies al meer dan een week bruin slijm bij het afvegen. Een enkele keer ook druppels bruin slijm in de wcpot. Bij het afvegen de ene keer meer dan de andere keer en soms niet. Dit is nu al 9 dagen. </p><p>Ik heb 2 x flinke krampen gehad maar dat trok weg toen ik ging liggen en rust nam. Het deed flink pijn en het straalde ook door naar mn stuitje en bovenbenen. Maar niet te vergelijken met de pijn die je voelt bij een miskraam (nu 3 miskramen van een paar weken gehad en 5 korte zwangerschappen van een paar dagen.) Ik ben zo bang.</p><p>Voor de rest heb ik qua kwaaltjes alleen dat mijn borsten flink vol zijn en ik meer ruik en moe ben. Maar geen afkeer van voedsel of misselijk.</p><p>Herkent iemand dit, zo lang bruin slijmverlies?</p><p>Groetjes, susanne</p>

Goedemorgen Susanne, 
wat vervelend dat je zo twijfeld. Die onzekerheid zorgt er natuurlijk niet erg voor dat je je wat beter voelt. 
Ik heb helaas zelf ook ervaringen met miskramen. Maar zoals je zelf al aangeeft voelt dit heel anders. Dat mag je best als hou vast zien. 
Ik ben op dit moment 12 weken zwanger. Toen ik de test van deze keer deed zei ik tegen mijn vriend: dit zit goed. Ik voel me goed, heb weinig last van kwaaltjes en iets in mij zegt dat het goed is. 
Terwijl bij de miskramen ik steeds zei dat er iets niet klopte. Je mag erop vertrouwen dat je lichaam dit aan kan. 
Mocht je blijven twijfelen bel dan de verloskundige. Ook op zondag! Daar zijn deze mensen voor. Misschien kun je komende week al een echo laten maken ter controle. (Wij hebben er ook al 3 gehad wat best veel is). 
Zorg goed voor jezelf en blijf niet te lang twijfelen?

Hoi jlh,

wat schrikken dat bruinverlies!?
ik zal toch contact opnemen met je verloskundige.
ik heb in februari met 9 weken een miskraam gehad en bij mij starte het ook met bruinverlies wat niet overging in roodverlies. Op de echo kwamen we er achter dat het kindje al een poosje niet meer leefde.. ik wil je niet bang maken en het kan bij jou zeker wat anders zijn maar ik zou zeker om een extra controle vragen. 

Ik heb dat bruin bloedverlies ook gehad tijdens mijn zwanger schap. 1 x paar dagen met week of 7 en daarna nog 1.5 week met 9a 10 weken. Bij mij is alles goed gekomen. Maar idd de verloskundige bellen. Hadden wij toen ook gedaan en een echo eerder gehad om te kijken of alles goed was.
sterkte

Hoi debbie,
Gelukkig kan het dus ook goed gaan. Pppfff blij te horen. Er gebeurd daarbinnen vanalles. Soms voel ik niets. Dan weer een tijdje een zeurend gevoel en dan wat ongigevoelens soms alleen steekjes. Ik heb gistermorgen nog een test gedaan en die was knalpositief. Maar ik weet niet hoeveel waarde ik daaraan kan hechten. Hgcwaarde blijft bij toch bij een miskraam ook nog in je lijf?
Ik ben in behandeling in het ziekenhuis en de eerste plek die ze hebben is aanstaande dinsdag. Ik ga daar met lood in mn schoenen heen. 
Groetjes, susanne

Hoi Suzanne,

in je vorige forum geef je ook al aan bang en onzeker te zijn.
waarom bel je dan niet de verloskundige? Die zijn dag en nacht bereikbaar toen ik bruin bloedverlieshad ( en helaas een miskraam kreeg) mocht ik gelijk komen.

Terug
Bovenaan