Ik maak me zorgen

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Goedenavond!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Op 24 dec ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben. Op 14 januari heb ik mijn eerste echo.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik ben ook heel blij als het de 14e is. Ik maak me toch wel een beetje zorgen, buiten het feit dat ik extreem gevoelige borsten heb en in de loop van de dag van mn buik echt wel  wat opgeblazen is voel ik me totaal niet zwanger en ik merk  verder helemaal niks niet misselijk niks..</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hoe ervaar jullie dit?</p>

Dat is  een heel normaal gevoel hoor je eigen een beetje  zorgen maken. Je hoopt toch op een  kloppend hartje de 14e.Had ik ook in de eerste weken.  En ook ik voelde me totaal niet zwanger amper symptomen  gehad. Maar elke keer een goeie echo  en nu al bijna 4 maanden een gezonde kleine man.?Probeer naar je echo een beetje te gaan genieten want ik ben angstig geweest  tot in de 20ste week van mn zwangerschap  en eigenlijk om helemaal  niks.  ??Succes

Wat fijn om te horen!Dank je wel in ieder geval. Ik tel de dagen af tot dat het de 14e is gelukkig heb ik mn echo al om 08:30 uur dus dat scheeltIk doe mee aan een onderzoek waardoor ik met 7, 9 en 11 weken een extra echo heb dus dat zal me vast goed doen denk ik

Ik was de eerste weken alleen ontzettend moe. De 'echte' klachten kwamen pas vanaf week 6. Klachten kunnen komen er gaan. Sommige zwangeren hebben veel last van kwaaltjes (ik tot 21 weken) en andere zwangeren hebben nergens last van. Ik wens je een goede zwangerschap! 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had tot week 6 nergens last van, in week 6 kreeg ik de hele week bruin verlies en alleen zere borsten. Een vroege echo gehad en 1 week terug gezet, nog geen hartje te zien en stress alom . Daarna alleen weer zere borsten en vanaf week 8 heel moe en met vlagen misselijk maar wel een echo met hartje! Week 9 weer bruin verlies en toen stopten de symptomen. Wederom stress natuurlijk en dat wachten op de 11 weken echo leek wel een hele zwangerschap te duren. Maar inmiddels 36.4 weken zwanger en het gaat goed! Kwaaltjes komen en gaan, kan zelfs per dag verschillen of per uur. Er valt echt (helaas) geen peil op te trekken, elke zwangerschap is weer anders. En geloof mij, elke echo en elke controle is ook weer spannend. Zelfs nu in de laatste paar weken ben ik nog steeds zenuwachtig als ze het hartje willen luisteren of we krijgen een echo. Ik denk dan maar: hallo moederschap! Vanaf nu geen onbezorgd leventje meer ?  Gelukkig is het bijna de 14e. Ik wens je een mooie zwangerschap toe  

Heel erg bedanktHet stelt me ergens wel gerust dat elke zwangerschap anders is. Maar toch hahaIk tel de dagen af en hoop op een kloppend hartje de 14e!

Terug
Bovenaan