Ik maak me zorgen

A

Anoniem

Guest
Het is nu 5 maanden geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Drie bloedonderzoeken gehad, getest op m'n hormomen en schildklier. Inwendig onderzoek gehad en ook m'n eierstokken zijn in orde zei de huisarts. Nu (inmiddels dus bij DRIE verschillende huisartsen geweest) ben ik eindelijk doorverwezen naar de gyn. De laatste huisarts die ik heb gehad, zei me gewoon keihard dat ik nu gewoon NIET vruchtbaar ben en dat we later (als we ECHT gaan proberen kinderen te krijgen) ook aan IVF kunnen denken. Ik dacht echt van; WAT zegt u nu? We weten nog niet eens of we kinderen kunnen krijgen, omdat we dat nog niet aan het proberen zijn OMDAT ik maar niet ongesteld wordt. Ik wil eerst 'gewoon' ongesteld worden. Logisch toch? Ik weet niet wat er 'mis' is met me. Dus 6 september heb ik eindelijk een afspraak met de gyn. Maar ben wel een beetje bang. Mede omdat die huisarts dat zo bot heeft gezegd.

Ik moest het even van me af schrijven, hoop dat er misschien iemand een tip heeft of het in ieder geval begrijpt hoe ik me nu voel.
xxx Madelief

Hoi madelief!
slik jij de pil of niet?
of heb jij die geslikt??

Hoi Madelief

Ik heb het ook een keer gehad, 5 maanden lang niet ongi. Een combi van stress etc.; iets duidelijks is nooit gevonden. Nu ben ik wel weer regelmatig, zij het onregelmatig, ongesteld. Vier, vijf en maximaal acht weken ertussen.
Het is heel naar, ik begrijp wat je doormaakt, je hebt het gevoel dat je iets mankeert en als anderen klagen over ongesteld zijn, denk je: zijn ze het alweer? En ik dan?

Houd je haaks en heel veel sterkte bij de gyn. Hopelijk is het niks ernstigs en komt je ongi snel weer.

Groet
martine

He Madelief,

Zelf word ik al bijna 3 maanden niet meer ongesteld. Alleen heeft mijn huisarts mij wel meteen doorgestuurd naar de gyn.Ik heb helemaal geen onderzoeken gehad ook geen bloedonderzoek. Ik moet eind augustus naar de gyn. Ik zal op het forum laten weten hoe dat is gegaan. Ik wens je in ieder geval tot 6 september heel veel sterkte.
Liefs Fenna

Hela madelief,

Ik ben ook nogaltijd aatn wachten op mijn ongi, het duurt nu nog wel geen 5 maanden maar het is toch al meer dan 2 maanden geleden, ik weet dus ongeveer hoe jij je voelt en idd, het is dan niet zo plezant als je anderen hoort klagen over het feit dat ze depri zijn omdat ze hun regels gehad hebben (ik begrijp hun ook wel hoor, dat is natuurlijk weer een keer dat het niet gelukt is), maar wij zouden blij zijn als we een keer onze regels zouden kunnen krijgen, is t niet?
Kom, we slaan er ons samen doorheen. Mijn ha was anders ook wel plezant, hij zei gewoon dat ik maar moet afwachten, ik moet mijn geen zorgen maken, dat is makkelijk gezegd door hem vind je niet?
Veel succes nog.

liefs,
Bea

Terug
Bovenaan