A
Anoniem
Guest
Het is nu 5 maanden geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Drie bloedonderzoeken gehad, getest op m'n hormomen en schildklier. Inwendig onderzoek gehad en ook m'n eierstokken zijn in orde zei de huisarts. Nu (inmiddels dus bij DRIE verschillende huisartsen geweest) ben ik eindelijk doorverwezen naar de gyn. De laatste huisarts die ik heb gehad, zei me gewoon keihard dat ik nu gewoon NIET vruchtbaar ben en dat we later (als we ECHT gaan proberen kinderen te krijgen) ook aan IVF kunnen denken. Ik dacht echt van; WAT zegt u nu? We weten nog niet eens of we kinderen kunnen krijgen, omdat we dat nog niet aan het proberen zijn OMDAT ik maar niet ongesteld wordt. Ik wil eerst 'gewoon' ongesteld worden. Logisch toch? Ik weet niet wat er 'mis' is met me. Dus 6 september heb ik eindelijk een afspraak met de gyn. Maar ben wel een beetje bang. Mede omdat die huisarts dat zo bot heeft gezegd.
Ik moest het even van me af schrijven, hoop dat er misschien iemand een tip heeft of het in ieder geval begrijpt hoe ik me nu voel.
xxx Madelief
Ik moest het even van me af schrijven, hoop dat er misschien iemand een tip heeft of het in ieder geval begrijpt hoe ik me nu voel.
xxx Madelief