Ik maak me zorgen

Hoi meiden.

Mijn zoontje is al ruim 5 maanden en heeft nog steeds een plat achterhoofd.
De rechterkant is voornamelijk plat. Ik maak me echt zorgen want ik begreep dat je er alleen wat aan kan doen als hij nog geen 6 maanden is.
Nu hoef ik pas 31 juli weer naar het Cb maar dan is hij al bijna 6 maanden.
Ik voel me nu echt een slechte moeder dat ik niet goed heb opgelet en ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik hoop dat het allemaal goed komt maar zijn er hiet nog meer moeders die hiermee te maken hebben of gehad hebben....

Ps: hij slaapt heel veel op de andere kant juist dus daar kan ik niets meer aan doen, dat is juist goed.

Liefs Noomie

Ik zou zowiezo dan gewoon morgen het CB bellen en je zorgen vertellen. Verder kan je  zelf naar een osteopaat gaan. Die kijkt dan wat er aan de hand is en kan je verder helpen.

Hoi Noomi,

ik begrijp je bezorgdheid.
Ten eerste zou ik niet wachten tot die afspraak bij het cb.
Bel morgen anders je huisarts, en leg het voor.
Die kan je het beste adviseren denk ik.  

Dat je het  hebt gezien is belangrijk,
of je het nou laat of vroeg ziet daar kun je niks aan doen.
Je kan niet alles weten en we hoeven niet perfect te zijn.

Je hebt het gezien en hierna moet je er wat aan proberen te doen.
Maak je geen zorgen, het komt vast wel goed.
Er is tegenwoordig voor bijna alles een oplossing.

Groetjes!

Morgen naar de huisarts gaan. het cb zegt ook alleen maar dat je een afspraak moet maken bij de huisarts. Ze verwijzen altijd door naar je huisarts en natuurlijk staat je kind daar gewoon ingeschreven en kun je daar altijd terecht zonder cb.
Ik heb altijd alles buiten het cb omgedaan. Die heb je daar niet voor nodig.

Hallo Noomie,

Ik lees net je verhaal, en heb misschien wel wat tips voor je. Mijn jongste dochter van 3mnd heeft het Kiss Syndroom( wil niet zegen dat jou kindje dat ook heeft!!!!!!) Ze had oa.  een voorkeurshouding ben toen ze 5wk was met haar naar een kinderfyshio geweest en wordt tot op heden nog steeds behandeld en vanaf morgen ook door een manueltherapeut. Er is mij een driepuntkussen geadviseerd dit om een afgevlakt schedeltje verder te voorkomen. Het kussen kun je bij iedere babywinkel wel halen.

dit is een manier om de voorkeurshouding te verminderen.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Terug
Bovenaan