Ik maak me zorgen...

Vorige week bleef mijn ongesteldheid uit. Test gedaan en ik bleek zwanger. Natuurlijk dolgelukkig, maar een week voordat ik ongesteld had moeten worden heb ik een bruiloft gehad. Ik heb toen de nodige wijntjes gedronken. Normaal gesproken drink ik amper tot nooit. Weet iemand of dit kwaad kan? Ik maak me echt zorgen...

dit kan echt geen kwaad!! de wijntjes, biefstukken en filet american hebben op dat moment nog geen invloed op de hele prille zwangerschap. (zei de vk tijdens mijn eerste zwnagerschap) Ik weet zelf sinds vorige week dat ik zwanger ben, heeft 19 maand geduurd en ik heb echt geen 19 maand rekening gehouden met eten en drinken. vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent zou ik er mee stoppen

Maak je niet al te druk. Ik heb volop genoten van alle lekkere wijn ed op vakantie en zelfs het weekend voordat ik wist dat ik zwanger was heb ik nog een heel, mar vooral veels te gezellig feestje gehad.

Nu drink ik geen druppel meer en idd geen rauw vlees meer.

Zoals de anderen ook zeggen; maak je je er niet al te druk over, er zijn zat vrouwen die blijven drinken en roken tijdens de zwangerschap, hoe dom dat ook is.

Hopelijk was het feestje erg leuk en heb je ervan genoten.

kan volgens mij geen kwaad. Ik heb de eerste keer pas met 8-9 weken getest, en daarvoor ook nog gedronken (wist ik veel...) Ik heb me toen ook wel zorgen gemaakt maar volgens de vk was er niks aan de hand.
ik ben daarna wel gelijk gestopt.
Dit keer heb ik op de avond van de positieve test nog 1 keer biefstuk gegeten, om het nu 8 maanden te laten staan.
Maarre... GEFELICITEEEEEEEEEERD!!

Terug
Bovenaan