ik maak mezelf echt knettergek

A

Anoniem

Guest
Ik kon het niet meer volhouden... (had ik maar sterk geweest, want weet nu eigenlijk nog niets). Heb vanochtend toch even een testje gedaan. Ik heb dat ding echt al een uur lang bestudeerd, al 3 x weer uit de prullenbak gehaald  om toch nog weer een keer te kijken. Heb nl maandag mijn nod. En als ik het teststaafje goed bekijk, zie ik de ene keer wel een echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, maar houd ik 'm weer anders dan zie ik weer niets. Volgens mij wil ik gewoon een streep zien. Wordt echt gek van mezelf... Test maandag denk ik nog maar een keer..

Liefs,

een nerveuze Jazz

Heee Jazz,

Ik hoop het van harte voor je, maar ik denk dat je inderdaad nog ffies geduld moet hebben. Een test is sowieso na 10 min niet betrouwbaar meer geloof ik.

Sterkte meis en ik hoop dat je maandag meer duidelijkheid heb.

Liefs

Frustrerend zeg Jazz!
Je wilt zo graag een streepje zien, maar twijfelt er dus aan of je inderdaad dat hele vage lijntje wel ziet.
Heb je getest met ochtendurine? En met welke test?
Met sommige testen kun je nl. al enkele dagen voor je NOD testen.

Als je het nog op kunt brengen kun je inderdaad misschien beter wachten tot maandag.
Ik zal hard voor je duimen dat je dan een dikke vette lijn mag zien!

Liefs,

Twinkel3

ha

neem anders de digitale clear blue test, daar staat het duidelijk   zwanger   /   niet zwanger.
vind ik zelf prettig werken

succes

Hoi Jazz

Ik kan me precies in jou inbeelden. Toen ik het net las moest ik even lachen want wat je nu beschrijft herken ik in de afgelopen keren. Test   die ik bij elke  ander licht  hield om hem goed te bestuderen,hem een aantal keren uit de prullebak viste om te kijken of ik het wel goed had gezien. Dit komt ook omdat je vaak over vage strepen leest. Soms zie je in je onbewust zijn van alles dus ook een heel licht streepje die er niet is. Ik denk dat het nog net te vroeg is om te testen. Probeer het over een paar dagen nog eens wanneer is je NOD maandag volgens mij of niet.   Ik weet dat het een telleurstelling is omdat je af en toe leest dat iemand al een hele vroege positief had. Maar hou hoop je NOD is nog niet voorbij.

Ik heb nu ook moeite om me in te houden, ga zelf om z'n vroegst morgenvroeg testen met vaderdag.

Zal nog flink voor je duimen Jazz

Groetjes Sharine

Ik ken het gevoel.

Ik heb morgen mijn NOD en kan dus maandag gaan testen.
Zelfs vriendinnen om me heen vragen of ik niet iets eerder wil testen.

Toch maar proberen vol te houden tot maandag.

groetjes witte tulp

Hoi,

Twinkel; ja precies, dat bedoelde ik. Ik heb 'm alle kanten opgehouden en aan de ene kant dacht (met de nadruk nu op dacht) ik idd een heeeel vaag streepje te zien, maar als je 'm weer anders hield toch weer niet. Heb wel met ochtendurine getest met een test van matcare. Probeer het maandag gewoon nog een keer, hoop dat de streep dan duidelijker is en anders heb ik het me toch verbeeld

Sharine; Ach ja, ik wist eigenlijk ook wel dat het wat aan de vroege kant was om te testen, maar ben gewoon een muts.. De onzekerheid neemt dan toch even de overhand. Maar hopen dat het maandag alsnog positief uitpakt. Zou wel leuk zijn, ga nl maandag een weekje weg met mijn ouders en zou dan wel erg leuk vinden om dan het goede nieuws te kunnen vertellen. Zie mijn ouders nl niet zoveel omdat ze wat ver bij mij vandaan wonen.
Maar jij zit ook in spanning lees ik... Heel veel succes met testen morgen en ik zal ook voor jou duimen dat het raak is. Laat je het even weten???

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan