A
Anoniem
Guest
Hoi Hoi
Mijn dochter wordt 21 april 11 maand en ze schuift klein stukje heel langzaam achter uit.Dit doet ze al meer als een maand en verder komt ze niet.
Als we haar recht op in zit stand zetten kan ze dit goed volhouden.
Maar verder qua ontwikkeling is er weinig verandering.
Nu zijn we afgelopen zaterdag in de stad geweest om een leuk cadeutje uit te zoeken voor haar en toen zijn we een hoop meiden tegen gekomen van zwangerschap gym 2 keer per jaar komen wij nog bij elkaar.2 mei komen ze met z`n alle bij ons vind ik heel leuk,maar ik had gehoopt dat zei dan ook kruipen kon.Ik sprak ze dus en die zijn jonger als Aniek en die kruipen en gaan staan en ik zit maar te wachten.
Er zal toch niks aan de hand zijn met haar denk ik dan.!!!
Zijn er nog meer ouders waar hun kindje nog niet vooruit komen in kruipen?
Groetjes Willy
Mijn dochter wordt 21 april 11 maand en ze schuift klein stukje heel langzaam achter uit.Dit doet ze al meer als een maand en verder komt ze niet.
Als we haar recht op in zit stand zetten kan ze dit goed volhouden.
Maar verder qua ontwikkeling is er weinig verandering.
Nu zijn we afgelopen zaterdag in de stad geweest om een leuk cadeutje uit te zoeken voor haar en toen zijn we een hoop meiden tegen gekomen van zwangerschap gym 2 keer per jaar komen wij nog bij elkaar.2 mei komen ze met z`n alle bij ons vind ik heel leuk,maar ik had gehoopt dat zei dan ook kruipen kon.Ik sprak ze dus en die zijn jonger als Aniek en die kruipen en gaan staan en ik zit maar te wachten.
Er zal toch niks aan de hand zijn met haar denk ik dan.!!!
Zijn er nog meer ouders waar hun kindje nog niet vooruit komen in kruipen?
Groetjes Willy