ik maak ruimte op de wachtbank

A

Anoniem

Guest
Lieve dames!      
Eigenlijk had ik morgen pas de test moeten doen, maar het hoeft al niet meer. Nadat ik sinds de TP op 15.01. bijna altijd een vreemd gevoel in m'n onderbuik, gevoelige borsten en op het laatst ook last van misselijkheid had, waren al die  gekoesterde verschijnselen gisterochtend ineens verdwenen.  Later op de dag de eerste tekenen van ongesteldheid. Het zet nog  steeds niet door, maar ik weet dat ik de test  morgen niet  hoef te doen.
Verdrietig? Nee - het valt eigenlijk wel mee. Het had gewoon niet mogen zijn. Nog niet.  Ik besef nu  ineens wel veel meer hoeveel geluk we dus met onze knul hebben. Bij hem was  het wèl bij de eerste keer (IVF/ICSI) meteen  raak.  
Ik  heb nu ook goed gemerkt wat die hormonen (bij mij decapeptyl, menopur en pregnyl) alles met ons doen. Sinds gister heb ik mijn lichaam weer terug - ik weet  dat wat ik voel ècht is. Gek genoeg vind ik het nu  nog het moeilijkst,  mijn lieve vrienden en familie die de afgelopen tijd zo met ons meeleefden te informeren. Tja - het is niet anders. Voorlopig zit ik hier dus nog even op dit forum.

Iedereen  veel geduld, geduld, geduld en nog veel meer geluk toegewenst!

Liefs,
Uli

Hoi

dat is niet zo;n leuk bericht. wij hebben ook al een dochtertje en wachten nu de resultaten af van onze derde iui. ik moet het woensdag of donderdag worden.

gr. linda

Jeetje Uli, dat is even een minder bericht.
Goed dat je er zo kalm onder blijft en het is ook wel mooi dat je zo kunt genieten van je
kindje. Als ik het zo lees ga je alweer vol goede moed naar de volgende poging.

Succes liefs Sabine

Terug
Bovenaan