Ik maak van mama een leugenaar, hihi....

A

Anoniem

Guest
.... want ik ben nu 7 maanden en 7 dagen en heb vandaag maar eens een heel potje leeg gegeten, goed hè! Moet mijn mama maar niet klagen dat ik nog geen half potje leeg eet .

Groetjes Laura

heel goed laura, goed opletten wat mama zegt en het dan helemaal anders doen. Zo houd je je mama lekker bezig, haha. Want dan moet ze de andere mama's weer op de hoogte stellen

welke smaak was het? en zo'n 6 maanden potje of 4 maanden?

Joshua eet namelijk van de spinazie/aardappel/kip en bruine bonen/appel/rundvlees  ook een heel potje (6 maanden)... maar de rest krijg ik er maar een halve in...

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi Laura,

Jummie, had je vast bruine bonen met appeltjes!

Ik heb mezelf op diëet gezet, want ik wil niet meer de dikste baby zijn. Daarom eet ik nog maar heel weinig de laatste tijd: vaak nog niet eens een half potje. Echt lachen wat een moeite je ouders dan doen om er nog een beetje in te krijgen!

Hoi Suuz,

het was een potje wortelen met aardappel uit Duitsland voor vanaf 4 maanden, maar wel een potje van 200 gram (dus de grootte van een potje voor vanaf 6 maanden). Tot nu toe heb ik ook van geen enkele andere smaak meer dan een half potje erin gekregen (of het nu een klein of een groter potje was). Hier zijn alleen de potjes van de Albert Heijn lekker en van de andere merken gaat er nog minder in. Kortom, eten is dus normaal gesproken een ramp, hihi.....

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan