ik mag me aansluiten bij jullie

dvanduijn83

New member
Ik ben Danielle, 28 jaar oud en zo'n 11 weken zwanger!
Eindelijk, nou ja we zijn in totaal 1 jaar bezig geweest, dus valt nog reuze mee.
We hebben er al 2 echo's op zitten en hebben het hartje dus zien kloppen, wat een wonder is het toch!
Ik ben net als velen van jullie in totaal 1 maand vaste klant geweest van het toilet. Dat is sinds een goede week nu over, gelukkig. Maar nu nog heel erg moe. Het lijkt wel of alles te veel is, zelfs douchen is een hele dagtaak.
Nou weet ik niet of het puur door de zwangerschap komt of dat mijn priveomstandigheden hier een rol in spelen. Het is namelijk zo dat wij aan het begin van de zwangerschap te horen kregen dat mijn lieve moeder nog maar een paar weken tot maanden te leven zal hebben. We hebben een hele sterke band dus je kunt je voorstellen dat het me verscheurd als ik eraan denk dat mijn moeder onze kleine waarschijnlijk niet mee gaat maken...
Ik zou ook gewoon het liefst de hele dag willen huilen, maar ik probeer me rustig te houden voor de kleine.

Nou ja klein voorstelrondje is een heel verhaal geworden.
 
Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! De moeheid herken ik wel. Ik zei laatst ook tegen manlief dat zelfs douchen me teveel energie kost, terwijl ik dat normaal heerlijk vind. En ook het boven de wc hangen komt hier nog regelmatig voor.....
Verder is het natuurlijk wel een hele dubbele situatie voor jullie. Blijheid vanwege de zwangerschap en verdriet vanwege de ziekte van je moeder. Ook al kan je moeder je kindje misschien niet bewust meemaken, ik geloof wel dat ze over jullie zal waken en bij jullie zal zijn.
In ieder geval veel sterkte voor de komende periode.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En heel veel sterkte met de het ziekte bed van je moeder. Juist tijdens een zwangerschap trek je extra naar je moeder toe en heb je haar hard nodig. Te minste dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Vooral omdat je van je zwangerschap nog extra emotioneel word. Pff meid, heel veel sterkte en weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt!
Liefs,
Mar
 
Dat hele verhaal was nou eenmaal eventje nodig en dat mag en kan ook hier heb ik het idee! Van mij iig wel.
Heel veel sterkte met deze moeilijke tijd met je moeder. Rustig aan!
En toch nog even terug te komen op je zwangerschap, super he een mooi hartje te zien kloppen! Heel gek om te lezen dat douchen je zoveel moeite kost, mij dus ook, echt niet normaal.. Zoveel mensen die hier t zelfde voelen.

Je kan hier altijd je verhaal kwijt!!
 
Proficiat met jullie zwangerschap.
En probeer de tijd die jullie nog hebben samen met je moeder te genieten ondanks dat het een moeilijke tijd zal worden.

Liefs Patricia
 
Allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes
En jullie ook allemaal gefeliciteerd natuurlijk!
Ik vind het idd heel fijn om het hier kwijt te kunnen en mee te lezen met iedereen!

Knuffel aan iedereen
 
Terug
Bovenaan