Ik mag me bij jullie aansluiten :)

Heej,
nou ik mag me ook eindelijk bij jullie aansluiten!
Ondanks mijn krampen ( had hier al een onderwerp geplaatst) toch zwanger! Na ons huwelijk ( juni vorig jaar) gestopt met de pil, we hebben dus even moeten wachten, maar eindelijk is het zover!
We zijn ontzettend blij, maar toch bekruipt me nu ook een gevoel van angst! Ik denk constant aan wat we allemaal wel niet moeten doen, verbouwing aan het huis enzo.. En omdat ik nog steeds vreselijke krampen heb ben ik ook erg onzeker.
(herkent iemand deze krampen?)
Heb gisteren de VK gebeld. Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger :) heb over 3 weken de eerste echo! Erg spannend allemaal!
Jullie horen vast nog wel van me... en ik van jullie :)
Liefs
 
he meis vanharte gefeliciteerd, de krampen kan je darmen zijn, die kunnen met lucht zitten en gaan ruimte maken voor de kleine, als je last hebt van harde ontlasting kan je beste druiven of zo eten of je hebt speciale siroop kan je ind e winkel kopen voor je darmen weet ff niet mee rhoe het heet.

s6 ermee liefs
 
@ mama van sharon

helaas zijn het geen darmkrampen, maar het voelt als menstruatiekrampen, bijna de hele dag last van. Ik ga er maar gewoon vanuit dat er zich iets heftig aan het innestelen is!
 
Hoi!

Die krampen komen vaker voor hoor! Je hoort daar veel meer meiden over in het begin. Zolang je niet gaat bloeden en geen stolsels verliest is er niets aan de hand. Er 'boort' zich alleen iets in je baarmoederwand en die reageert daarop.

Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan