ik mag me bij jullie aansluiten.

hallo ik heb gister pos. getest. ga vandaag een cb test doen. Ben dan nu toch echt zwanger!!!kan het niet geloven!!!ben toch wel een beetje bevangen met angst, ben zeker wel blij.. ma tis de eerste keer dus...spannend.weet iemand hoe het zit met nachtdiensten in de zwangerschap? ik heb er vannacht nog 1 eb over 2 weken weer 2 daarna voorlopig niet....
 
Gefeliciteerd.!! Dat je onzeker bent is logisch hoor, dat is iedereen wel denk ik.Maar zolang je geen heftige buikpijn en/of bloedverlies hebt is alles vast goed hoor.

Wbt nachtdiensten in NL heb ik geen idee, hier in duitsland mag je vanaf t begin niet meer werken tussen 20u en 6u....

Succes
 
Hoi, ik werk ook in de zorg. Ip mag je vanaf 12 weken stoppen met onregelmatig werken en diensten draaien.
Indien je het eerder al niet aankan. Zou ik het gewoon bespreken met je leidinggevende. De eerste 12 weken zijn juist erg vermoeiend.

Trouwens; gefeliciteerd en probeer er van te genieten

x yvonne
 
he meis vanharte gefeliciteerd
ga toch proberen ervan te genieten en ja iedereen is onzeker, ook als je niet de eerste is, dus is heel normaal er gaan zoveel hormonen door je lichaam heen , en het is niet zomaar iets dat je zwanger wordt is altijd een wonder.,

liefs
 
Terug
Bovenaan