Ik mag me hier ook melden!

Hoi dames,

Vanochtend had ik een positieve test dus mag ik me hier melden. Als alles goed is ben ik 28 april uitgerekend.

Ik zal me even voorstellen mijn naam is Linda en ik ben 28 jaar. 11 aug 2007 ben ik bevallen van onze eerste wondertje Eva die is inmiddels dus net 1 jaar. En nu dus zwanger van nmr 2. Vind het allemaal heel bijzonder weer vooral omdat het nu in ronde 2 raak is. Had het wel gehoopt maar dacht echt ongi te worden dus toen ik die test zag was ik helemaal verrast .   Bij Eva was het in   ronde 9 raak dus vandaar. Om 1745 is mijn man thuis en heb ik dus een leuk kadootje voor hem ben benieuwd hoe hij reageert hihihi.

Ik hoop dat we hier gezellig met elkaar kunnen kletsen en allemaal in april een mooie gezonde baby in onze armen te krijgen.

Liefs Linda,

He Linda!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben heel benieuwd hoe je man reageert! Ik ben zelf (bijna, zaterdag) 27 en ben inmiddels +/- 6,5 wk zwanger van m'n 2e kindje. Mijn dochter is van augustus 2006. Om precies te zijn 19 augustus (is dus gisteren 2 jaar geworden).

Ik ben er 2 weken terug achter gekomen dat ik zwanger was. Ik had het net als jij nog niet verwacht (ook al had ik wel een heel sterk gevoel dat het raak was), want ik was nog maar net gestopt met de pil..... Ben in juni gestopt en in juli was het al raak... Ik heb toen 's middags een klein t-shirtje (mt 50) gekocht en toen m'n man thuis kwam gaf ik hem  het cadeautje. Het eerste wat ie vroeg (zonder het cadeautje uitgepakt te hebben) Ben je zwanger???. Hij kon het aan mijn gezicht zien. Ik straalde helemaal toen ik hem het pakje gaf....

Gezellig dat je nu ook op dit forum zit. Kunnen we heel wat af kletsen met z'n allen!!!

Tot later!

Groetjes Jojanneke

Hoi Linda..
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap..Heerlijk gevoel he!!
Voor ons is het de eerste,ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger..Allemaal nog heel onwerkelijk,maar het voelt,bij mij iig,echt enorm heerlijk!!
Geniet van je zwangerschap!!
Groetjes,Pascal

Gefeliciteerd! en welkom... ennn?  het is al 17:45 geweest...Hoe reageerde je man? was hij erg verrast?

Ik ben nu ong. 6 weken. Wij hadden samen de test gedaan. We  hadden wel een soort van feestje op de wc toen we de uitslag zagen. ook zo snel, juni met de pil gestopt
Voor ons de tweede, maar even spannend...

Ik zal je nog wel spreken op het forum, geniet er van...

x Pamma

Ha Linda,

Leuk dat je gezellig met ons mee komt kletsen en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En fijn dat het zo snel raak was, bij ons was het meteen de 1e maand raak dus ik heb ook geen klagen. Ik ben nu 6w2d en krijg a.s. dinsdag mijn 1e echo en ben natuurlijk erg benieuwd.

Ik heb nog een dochtertje die op 26-06-06 geboren is en nu dus bijna 26 maanden is en ze heet Laura.

Nogmaals welkom en we zullen nog wel veel van je lezen.

Liefs, Petra

Hoi Meiden,

Nou mijn man was helemaal verbaast had het helemaal niet verwacht dat het zo snel raak kon zijn. Hij is wel supertrots hihihihi en loopt nu al dingen te plannen. Gisteren hebben we het ook maar meteen aan onze ouders verteld en die waren ook erg blij. Ze vonden het nog wel een beetje vroeg omdat Eva nog maar net 1 jaar is maar ach dat moeten we lekker zelf weten. 23 sept heb ik mijn 1e echo spannend joh hoop dat de tijd snel om is.

Liefs Linda,

Hai allemaal,

Ook ik doe nu mee! Ben nu 6 weken zwanger.
1e zwangerschap in juni na 7 weken afgebroken, en nu weer raak. Al een week na mijn eisprong voelde ik me zwanger. We gaan morgen een test doen (ook al weten we het natuurlijk allang zeker). Vind het wel erg eng aangezien het vorige keer zomaar na 7 weken mis ging. Durf er nog niet echt van te genieten.

Terug
Bovenaan