ik mag niet bij de bevalling zijn / totale stilte

mijn ex-'vriendin' heeft me na 4.5 maand zwangerschap opeens gedumpt. Over 3 weken zal ik vader worden en ik heb al sinds begin augustus geen contact meer. Dit kindje was een voorwaarde voor haar om verder met mij te gaan. Als vader sta je totaal machteloos. ik kan dit maar 1 keer meemaken, dit is ook mijn kind toch?

Oh jeetje , wat erg zeg! Ik wil het niet zeggen maar het lijkt wel alsof ze je een beetje gebruikt heb of zwanger te worden want kom op hee je gaat toch niet zeggen van ; ik wil bij je blijven maar dan wil ik een kind! Ik vind het beetje vreemd en vind het heel erg voor je. Misschien kun je met haar ouders praten ? Of op een andere manier proberen ??

Oh jeetje , wat erg zeg! Ik wil het niet zeggen maar het lijkt wel alsof ze je een beetje gebruikt heb of zwanger te worden want kom op hee je gaat toch niet zeggen van ; ik wil bij je blijven maar dan wil ik een kind! Ik vind het beetje vreemd en vind het heel erg voor je. Misschien kun je met haar ouders praten ? Of op een andere manier proberen ??

Raar dat ze ineens niet wil. Lukt het niet om met haar hier uit te komen, qkun je om vervangende erkenning. Dit gaat via de rechter.

Wat ontzettend verdrietig!
Zorg echt dat je overlegd met een advocaat ofzo over wat je moet regelen om te zorgen dat je wel je kind mag zien. Geen idee hoe het zit met erkennen enzo, maar het kan zomaar zijn dat als je net na de geboorte niets regelt dat je minder rechten hebt.
Wheel veel sterkte!

Als jullie niet getrouwd zijn geweest (of geregistreerd partnerschap) is het belangrijk dw vrucht te erkennen. Na de zwangerschap moet ze aangeven dat jij de vader bent en daarna nog als zoon/dochter erkennen. 
Ik zou even goed met advocaat praten wat de beste weg is. Succes!!

Terug
Bovenaan