Ik mag niet klagen, maar doe het toch ;)

Hallo dames,

Ik lees dat iedereen er wel een beetje doorheen zit.
Nou ik ook wel eigenlijk.
Ik mag mijn hele zwangerschap nog niet klagen, want ik heb eigenlijk geen vervelende dingen gehad, maar nu nog 2 weken voor de uitgerekende datum heb ik het ook wel een beetje gehad.
Heb al een week bijna continue harde buiken, deze week voorweeen en ik hou veel vocht vast in mijn voeten en handen.
Haha, dus ik wil ook even klagen en aangezien daar hier de ruimte voor is, doe ik het maar even hier.

Nou meiden, hopelijk kunnen we allemaal gauw onze kleine wondertjes in onze armen houden.
Ik leef en lees met jullie mee. Succes allemaal met de laatste loodjes.

Liefs Inge

En geef nou eens een goede reden waarom jij niet mag klagen en wij wel.
Jij zit er ook doorheen en wilt net als ons je kleintje vasthouden.
Tuurlijk mag jij ook klagen daar zijn we toch voor. Verder begrijpt niemand je echt en blijven ze maar zeggen ach de laatste loodjes he..blablablabla.
Meid ook ik kan alleen maar zeggen sterkte en ik duim voor je dat je je kleine ukkie snel vast mag houden.
liefs

Ook ik heb gedurende de dag continue last van harde buiken. Ook drukt het daar beneden erg.
Hebben jullie dat ook? Kan dat door in indalen komen ofzo? Verder mag ik eigenlijk niet klagen.. Heb verder geen last gehad en slaap nog steeds erg goed ( 1 keer plassen)

Terug
Bovenaan