ik mag niet klagen maar moet ff mijn ei kwijt

andaag ben ik bij de fysio geweest en heb daar minder nieuws te horen gekregen. het was al bekend dat ik eigenlijk niet geprikt had mogen worden ivm de rug weeën maar nu hoorde ik toch zwaar minder nieuws van de fysio.die anasisistheeft dus zo geprokt dat ik een dikke kans heb dat het blijvend is.lekker :s blijvend pijn in je rug.heb het zkh al gebeld maar die willen niets doen. had ik het maar moeten melden. alsof ik het moet aangeven dat ik pijn had tijdens de rugween. nee bedankt hoor. maar die man heeft nu echt een hoop verpest voor mij. ben benieuwd wat de verzekering er van gaat zeggen. want dit is echt niet leuk.

Hoi Jantine,
Lang niet gesproken, zwaar kl*te voor je wat je schreef.
Ik hoop dat het allemaal snel goed komt
Maarre...heb je mijn mailtje nog ontvangen? Van de week heb ik je een mail gestuurd om je te feliciteren met de geboorte van je zoon maar ik heb nog geen reactie terug gehad. Wil je me niet meer kennen?
Ik ben wel benieuwd naar je verhalen, over de bevalling en je kraamtijd enzo.
Ik heb zelf 31 juli ook een mooie zoon gekregen, hij doet het heel goed, goed eten weinig huilen, kortom:we mogen niet mopperen.
Ik hoop dat je binnekort weer eens op msn bent kunnen we weer eens chatten
Als je tijd en zin hebt natuurlijk!
Ik hoor het wel!
gr. joyce

sorry meid, door het heen en weer geklep naar het zkh is het er een beetje bij ingeschoten. sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik mail je zsm. en nog maals sorry

Terug
Bovenaan