A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Jullie kennen vast wel dat programma waarbij vrouwen van elkaars man wisselen he, voor 10 dagen. Bracht mij ineens op een idee.... ik ben eens voor 10 dagen mijn man en mijn man is eens 10 dagen mij. Snappen jullie het nog? Ik denk dan alleen niet dat hij dat lang vol zou houden
Maar dan komt hij er eindelijk wel eens achter wat het vrouwtje allemaal doet he. Want verdorie... die man van mij kan echt geen twee dingen tegelijk. Want hoe doe ik dat toch, vraagt ie zich af. Voor de kleine zorgen, de hond uitlaten, boodschappen doen met de kleine erbij, het huishouden proberen bij te houden dus ook wassen en strijken, de administratie bijhouden en dan ook nog wat tijd voor mezelf overhouden. En als ik dan op zijn vrije dag, wanneer ik moet werken, eens vraag of hij boodschappen wil doen en de vloer wil dweilen raakt ie al bijna in paniek. Help!! Dáár heb ik allemaal geen tijd voor vandaag, want ik moet nog even dit... en ik moet nog even dat.... En morgen moet ik weer werken, zegt ie dan.
Herkennen jullie dat?
Het is een schat van een vent, maar af en toe heeft ie toch echt een trap onder zijn kont nodig, hoor!
Dus in my dreams lijkt het me weleens geweldig. 10 dagen wisselen.
(denk dat ik dan vakantie krijg..... hihi.....) Oeps.... laat het hem maar niet horen.
Groetjes.
Jullie kennen vast wel dat programma waarbij vrouwen van elkaars man wisselen he, voor 10 dagen. Bracht mij ineens op een idee.... ik ben eens voor 10 dagen mijn man en mijn man is eens 10 dagen mij. Snappen jullie het nog? Ik denk dan alleen niet dat hij dat lang vol zou houden
Herkennen jullie dat?
Het is een schat van een vent, maar af en toe heeft ie toch echt een trap onder zijn kont nodig, hoor!
Dus in my dreams lijkt het me weleens geweldig. 10 dagen wisselen.
(denk dat ik dan vakantie krijg..... hihi.....) Oeps.... laat het hem maar niet horen.
Groetjes.