Ik meld me aan

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik meld me aan, want mijn man en ik zijn aan het proberen om voor de tweede keer zwanger te worden. We hebben al een dochter van anderhalf. Van haar was ik gelijk de eerste poging zwanger. Ik ging er, een beetje naïef, van uit dat ik nu ook weer gelijk zwanger zou zijn. Maar ben net na poging 2 ongi geworden. Dus we gaan nu vol goede moed beginnen aan ronde 3. Ik weet dat het eerder bijzonder dan normaal is om snel zwanger te worden, maar ben toch wel verdrietig. Hoewel het deze maand wel goed uit komt, want me zusje gaat deze maand trouwen, dus kan ik wel lekker wijn drinken, haha.

Liefs maartje

Hallo Maartje,

Welkom op het forum! Weet je, elke ronde is er 1 teveel als je graag zwanger wilt worden dus ik begrijp heel goed dat je een beetje verdrietig bent, zeker omdat het bij je eerste kindje gelijk raak was.

Lekker mee schrijven en lezen en er is altijd wel iemand die met je mee denkt en je advies of tips kan geven, mocht dat nodig zijn!

Zelf ruim 19 maanden bezig geweest en een IUI behandeling gehad en er net een paar dagen gelden (en vandaag) achter gekomen dat we zwanger zijn van ons eerste kindje!

Overigens zijn het hier op het forum allemaal kanjers van dames en iedereen laat elkaar in zijn eigen waarde!

Hopelijk is ronde 3 voor jullie de ronde!
Liefs Lynn.

Hey maartje, ik zit ook op september2010 mamas. Jij ook of niet? Wij zijn i.middels ook weer ronde 4 af het wachten.... Spannend! Ik dacht ook heel naïef dat de tweede keer ook direct raak zou zijn. Leuk dat je hier mee gaat schrijven!

Liefs h

Hoi hoi,

Welkom op het forum!

Net wat lynn zegt, elke maand is er eentje teveel.
Dus hopelijk voor jullie binnekort raak!

Liefss

Hier nog zoeen naiefeling hahaha ik dacht ook na het verwijderen van de spiraal ik ben direct zwanger. Nou mooi dat ronde 1 aan mn neus voorbij is gegaan haha zit nu in ronde 2 en heb eind van de maand mn ei als goed is hihi. Dus op naar poging 2. Succes

Welkom bij ons. Laten we hopen dat je (en wij allemaal) hier niet al te lang meer hoeft te zijn ;-)

Terug
Bovenaan