Ik meld me als eerste... Wie volgt!

Zou mn NOD of vandaag of a.s. vrijdag hebben
Heb vanmorgen toch maar getest... Kon niet wachten tot vrijdag.
Was al 3 ochtenden op rij misselijk, steeds knallende hoofdpijn, kon minder van mn zoontje hebben en was vreselijk moe.... Zo nu en dan van die steekjes in mn onderbuik....

Nu de verklaring want de test gaf 2 streepjes!!!!

We zijn zwanger!!!!

Nu hopen dat het lekker blijft plakken. vermoedelijke uitgerekende datum: 4 januari

Hey meid,

Joehoeeeee!! De eerste Januari mama! Van harte gefeliciteerd meid! Heel erg leuk :)

Liefs Lynn.

(officieel dec mama maar zal in Nov bevallen, in verwachting van een tweeling)

Thnx!!!!
Oh Lynn wat leuk!!! Gefeliciteerd!!! zijn dat je eerste 2 kindjes? of heb je al meer...? Komt dat in de familie voor? of is het een toevalstreffer...?

Moest je erg wennen aan het idee?

Fijne zangerschap!

Hey meid,

Ja, het zijn onze eerste 2 kindjes en nog een 1-eiige tweeling ook!! :) Mijn man had vanaf het begin van de zwangerschap al zo'n voorgevoel en mijn moeder ook en het bleek tijdens de eerste echo ook te kloppen.

Het is wel echt een wonder want wij hebben IUI gedaan en ik had tijdens inseminatie maar 1 goed eitje....Die heeft zich dus later alsnog gedeeld :)

Het komt bij ons veel voor: Ben zelf een 2-eiige tweeling, de oom van mijn moeder ook.....Mijn man z'n vader was een 1-eiige tweeling en de opa van z'n vader ook.
Maar de kans was bij ons niet groter daardoor (vanwege dat ene eitje bij iui) Dubbel geluk!!

Ik moest wel even wennen want met 1 kindje veranderd er al veel maar met 2 helemaal maar we waren al héél snel gewend (mijn man al veel eerder) hahaha!!!

Heb je al enig idee wanneer jij de eerste echo hebt? Wens je een hele fijne zwangerschap meid, ben heeeeeel blij voor jou en je vriend/man!!

Liefs Lynn.

nee heb geen idee wanneer ik ene echo ga krijgen, heb vanmorgen pas getest, en heb voor dat ik zwanger was van mn zoon (nu 10 manden) een miskraam gehad, daarom had ik met mn zoon wel een echo met 7 week maarja weet niet of dat nu ook aan de orde is... Juist door die eerdere miskraam wil ik niet te vroeg "juichen" en wacht dus nog fftjes met de VK bellen, tis hier de gewoonte dat je met 8 weken langskomt voor intake... dus als ik haar volgende week bel is dat vroeg genoeg....

En hoe blij ik ook ben, sta nu door mn eerdere ervaring meer met beide benen op de grond en ben me zeer bewust van de kans dat het nog mis kan gaan... (stukje zelfbescherming) Maargoed we hopen natuurlijk dat alles in 1 keer goed gaat want die miskraam was echt *******

Hee Hoera!
De eerste januari mama!
Hier een september mama
Van hrte gefeliciteerd!

Snap dat je nu met beide benen op de grond staat ik weet precies wat het is ik heb na de 2 de ook een miskraam gehad en nu waren we dus ook heel laat met vertellen dat we een 3 de kindje krijgen

Geniet ervan meis

hihihi goed voornemen alvast voor volgend jaar!!! proficiat!!! hopelijk is alles goed en zal je volgend jaar een mooi gezond kindje op de wereld zetten!!!

groetjes van een juli mama

Terug
Bovenaan