Ik meld me ook aan!

Hi as mama's!

Van harte allemaal zeg, een heleboel maart-mama's! ;-)

Ik ben Jannie, 29 jaar, getrouwd in april  en ik ben zwanger van mijn 1e kindje. Tis wel mijn 2e zwangerschap, in juni heb ik na 11 weken een miskraam / curettage gehad en ben meteen weer zwanger geraakt. Wel apart, ik ben eind maart gestopt met de pil dus we zijn blijkbaar erg vruchtbaar! ;-) Tot vandaag was mijn uitgerekende datum door de miskraam  niet zeker, maar vandaag hadden we de derde echo en ik ben 30 maart 2009 uitgerekend! Ben nu dus 8 weken en 3 dagen zwanger,  we zijn  dolgelukkig!!! De echo zag er goed uit vandaag, ons kindje heeft al mini-armpjes en mini-beentjes. En het bewoog zelfs!
Bijzonder....

Hopelijk wordt het een gezellig forum met goed lopende zwangerschappen!

Groetjes, Jannie

Hoi hoi Jannie,

allereerste en DIKKE DIKKE PROFICIAT!!!
Dan ben je idd wel erg vruchtbaar... Wij zijn hier ook erg vruchtbaar... Na één maand was het raak bij ons eerste... Ik ben 24 en zwanger van nr. 2 ... ben uitgerekend op 14 maart en ben zaterdag precies 11 weken...

Cho, die verhalen over miskramen maken me ZOO bang e !
Voelde jij dat het mis zat? Sorry, misschien is dit niet echt een gepaste vraag, maar ik zit er best wel mee!
Als je hierop niet wil reageren, begrijp ik dit wel hoor, sorry dan in elk geval!!

Liefs,
van ons...

Hey Febeke,

Dankje, jij ook natuurlijk en jullie ook lekker vruchtbaar, hihi! ;-) Dat is al een wondertje natuurlijk, ben me er ook echt wel van bewust. Soms ie het echt helemaal anders.

Nee hoor is helemaal niet erg, ik praat er heel gemakkelijk over!

Ja, ik voelde van de ene op de andere dag dat het mis was. Het zwangere gevoel was weg, ik was ineens gebroken, moest veel huilen en mn kwaaltjes namen met de dag af. 2 weken later hadden we de echo en bleek het mis te zijn, en achteraf gerekend heb ik het bijna op de dag gevoeld dat het mis is gegaan! Heel apart, maar ik wist bijna zeker dat het mis was. Zag zoooo op tegen de echo en had al met zoveel dingen rekening gehouden.

Nu volg ik mn gevoel nog meer dan anders!

Groetjes Jannie

Cho, het maakt me ongelooflijk bang eigelijk...
Ik heb enorm veel kwaaltjes gehad, ze beginnen af te nemen, uiteraard wil dit niets zeggen, was bij mijn eerste zwangerschap ook na drie maanden...
Ik kijk ook ongelooflijk uit naar mijn volgende echo. 4 septmber (nekplooimeting).
Nu blijkt dat ik schildklierproblemen heb, iets vrij onbekend voor mij, dus is nog allemaal een beetje afwachten hoe het zal lopen. Ik heb er een topic over geopend om eventuele ervaringen te horen.

Ik wens jouw in alle geval een goede zwangerschap ! Geniet ervan meid!!!
Het is een wonder, nr. 1, nr 2, nr.... ik denk dat het telkens een wondertje blijft.
Mijn dochtertje is net 8 maand, dus nog heel erg klein, maar als ik er nu aan denk dat ik ze 5 dagen moet missen (terwijl ik in het moederhuis ben), pfffffff dan begin ik gewoon te huilen. Ik kan ons meisje niet missen. En wil ze zeker en vast niet achteruit doen, daar heb ik momenteel wel moeilijk mee... Maar dat loopt wel los...

liefs,
van ons...

hai jannie
ik ben 30 en getrouwd
en zwanger van de 4e
ik heb een zoon van 6 ( jarig in maart )
en 2 dochters van 3 en 1 ( jarig allebei in februari )
ik ben 22 maart 2009 uitgerekent van onze 4e
nu zal het wel leuk zijn als dat een jongetje is
dan hebben we 2 jongens in maart
maar de gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste

ik heb ook een miskraam gehad tussen de 1e en de 2e
met 10 weken en 5 dagen
maar daar laat ik het bij ik heb er wel is meer over vertelt
maar sommige meiden worden daar heel naar van dus praat ik er niet verder meer over

nou op naar maart zal ik maar zeggen
liefs ci lo...

Gefeliciteerd!
Spannend allemaal he.. alles voor de eerste keer!
Je hebt geen idee wat je allemaal te wachten staat..
En fantastisch dat je al kon zien dat het een mini mensje is :D
Hebben jullie het hartje ook gehoord? Machtig mooi geluid..

xx Bren.

Hi hi,

Voor het hartje horen was het nog te vroeg, volgens de echoscopiste. Apparaat is er te gevoelig voor. Over paar weken wel. Spannend hoor...
Tis allemaal erg bijzonder en onwerkelijk; we zijn zooo blij!

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan