Ik meld me ook aan.....

Vanmorgen getest en een streep. Eindelijk, ben zo blij. Iedereen om me heen is zwanger en bij duurde het maar. Het is voor ons de tweede me zoontje word volgende maand een. Als het goed is ben ik 26 mei uitgerekent. bij me vorige zwangerschap heb ik altijd leuke gesprekken gehad, hoop dat ik dit weer heb.
Gr.

Hey meid,

Ik heb weleens wat van je gelezen op het 'zwanger-worden' forum......van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk kan je er lekker van genieten.

26 Mei klopt denk ik niet, moet dat niet begin Mei zijn?
Anyhoe: van harte! :)

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

O ja heb gewoon gerekend vanaf mijn bevruchting vorige week zondag en dan negen maanden. Ik ben zwanger geworden van de tweede eisprong in een maand. Weet jij wat het anders zou worden dan?
Gr

Als ik het goed bereken en je nod zou ook echt vandaag zijn dan ben je 10 Mei uitgrekend maar als je je eerste dag van je laatste menstruatie pakt en vanaf dan 40 weken telt dan kom je er ook. (moet uiteraard hetzelfde zijn)

Liefs

Ik heb net de test gedaan van clear bleu en ben drie weken. Zal dan dan inderdaad rond de zevende of tiende uitgerekent zijn. Ik heb een tweede eisprong gehad, is verwarrend weet dus niet me nod.
Thanks voor het helpen uitrekenen.
Gr.

Terug
Bovenaan