Ik meld me ook maar weer eens!

Hoi meiden,

Zijn alle kinderen goed verwend dit jaar door de Sint?
Lyanne en Vince wel, wij hadden het zelf bescheiden gehouden, ieder  2 dingen, maar de rest van de familie heeft ze goed verwend!

Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!!!!

Hier gaat het goed. Vince doet het goed, is wel heel onrustig, vorige week met hem naar de osteopaat geweest ivm zijn nekje. Over 2 weken weer terug. Hij slaapt onrustig, daarom aan het cb vragen of ik hemin mag bakeren en hoe ik dat dan moet doen.
Hij drinkt goed en vorige week op controle bij de kinderarts was ook alles goed.

Met Lyanne gaat het ook goed, alleen lijkt zij ook last te hebben van het ik-wil-niet-slapen-virus, waar meer kindjes last van hebben. Ze is gek met Vince en ook heel trots op hem, maar we moeten wel op haar letten, ze wordt jaloers en heeft hem vorige week een klap gegeven .

Met mij gaat het op en af, medicijnen werken redelijk, maar heb nog wel huilbuien, maar er zijn ook hele goede dagen bij gelukkig! Probeer maximaal te genieten van mijn 2 allerliefste schatjes, en van mijn man natuurlijk. Het gaat even niet zo lekker tussen ons, maar we vechten er samen voor om het weer goed te krijgen, gaan ook samen naar therapie. We zijn al 10 jaar samen, en dat gooi je niet zomaar even weg en zeker niet omdat we 2 kinderen hebben. Zet er aub niets over op mijn hyves ofzo, mijn man wil liever niet dat iedereen van de familie het weet namelijk.

Zo, nog even wat fotootjes en dan ga ik lekker knutselen met Lyanne voor de kerst!

Groetjes, Marieke

Lyanne aan het stofzuigen, had ze van ons gehad samen met een strijkplank en strijkijzer, omdat ze mij altijd wil helpen, lekker ding! Die samen met dat tekenbord, zijn haar favoriete cadeautjes.

Vince, sinterklaas bij overgrootopa.

Nog een keer ons manneke, shirtje heeft hij van mijn schoonzusje gehad, zo gaaf!

mooie foto's van je kinderen, en inderdaad een gaaf shirt zeg.

Fijn dat het iets beter met je gaat en hopelijk komen jij en je man er samen uit.
Liefs sandra

Hoi Marieke,

Wat bijzonder om 4 generaties te hebben in de familie! En leuk voor Vince straks om die foto's te hebben. Het blijft toch wel bijzonder.

Fijn om te horen dat je het met jouzelf een beetje beter gaat, maar wat jammer dat het tussen jullie iets minder loopt nu. Jullie hebben in ieder geval een goede stap gezet, door naar therapie te gaan. Weet je Marieke, een kind krijgen is gewoon best ingrijpend ook al is het de 2de of 3de,  en zeker in jouw geval, omdat je ook al een zware zwangerschap hebt gehad.  In veel gevallen is het gewoon weer even heel erg wennen en als het dan tussen de partners niet loopt zoals het zou horen wordt vaak al snel de stap gezet om dan maar uit elkaar te gaan, maar Marieke, knok er voor hoor, het is zo ontzettend jammer als het (ook) tussen jullie stuk zou lopen. Niet dat jullie al zover zijn, maar realiseer je gewoon allebei dat dit een periode is, die vanzelf beter wordt. Je zult zien dat wanneer Vince een jaartje ouder is en Lyanne dus ook al weer 3 wordt, dat alles makkelijker wordt.

Ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen!

Groetjes Fonske

Fijn van je te horen! Geweldige foto's zeg, die van Lyanne met haar stofzuiger vind ik erg schattig en dat shirt van Vince is ook super! Jammer dat het met jou en Jorg nu niet zo lekker loopt, maar dat jullie er allebei aan willen werken is volgens mij erg belangrijk. Het klinkt een beetje suf, maar ze zeggen weleens "liefde is een werkwoord" en het is soms wel goed om je dat te beseffen. Veel sterkte en vergeet vooral niet te genieten!
Groetjes Laura

mooie foto's van je kindjes

fijn dat het met jou zef in ieder geval iets beter gaat Hopelijk komt alles tussen jou en je man ook weer goed jullie hebben in ieder geval een goede stap genomen door samen in therapie te gaan Lijkt mij een positief iets als je er in ider geval allebei nog voor wil vechten! sterkte ermee

Wat fijn dat alles goed gaat met je kindjes! Het onrustige van Vince herken ik heel erg van mijn jongste (nu 9,5 maanden). Hij heeft bij de bevalling zijn nekspieren te ver opgerekt waardoor hij voortdurend pijn had (dat wist ik nog niet in het begin). Ik wist wel dat er 'iets' met hem was, maar wat? UIteindelijk was ik dat gevoel zat en heb ik een doorverwijzing gevraagd naar de kinderarts. Hij constateerde opgerekte nekspieren en dat doet dus zeer. Om hem rustiger te maken ben ik ook gaan inbakeren. Ik heb op internet de pacco gekocht (www.pacco.nl) en ben daar heel erg tevreden over. Bo reageerde heel erg goed op het inbakeren, heb het maar heel erg kort hoeven gebruiken.
Door de rust die hij kreeg tijdens het inbakeren verdween ook heel snel de onrust als hij niet ingebakerd was... bij hem was de onrust ook echt een teken van vermoeidheid.
Geniet lekker van je kindjes, het gaat zó snel! Maar dat wist je waarschijnlijk al ;)
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan