Ik meld me ook weer aan!!!

Hoi,

Tijdens mijn eerste zwangerschap (inmiddels in mijn dochter alweer 6!! jaar oud) ben ik ook op het desbetreffende forum geweest en ook nu sluit ik me hier weer bij aan.
Ik ben Erica, getrouwd met Bert, samen dus een dochter genaamd Cheyenne en nu 7 weken en 4 dagen zwanger van de tweede. Mijn uitgerekende datum is dus 11 augustus 2012. Ben zo blij!!!
Na Cheyenne heb ik problemen gekregen met mijn schildklier, dus vandaar dat het helaas zo lang heeft geduurd voordat we uberhaupt konden proberen te gaan voor een tweede. Maar nu is het dus zover.
Zwangerschapskwaaltjes? Een beetje; beetje last van misselijkheid (al is dat woord al te groot) en beetje last van vermoeidheid. Verder wel veel last van steken in de onderbuik, maar dan meer aan de zijkanten, boven de lies (vooral als ik moet hoesten). Bij Cheyenne wist ik pas met 11 weken dat ik zwanger was (had helemaal nergens last van), dus dit is allemaal nieuw voor mij (en kan ik dus ook niet vergelijken met de eerste zwangerschap).
Ik ben heel benieuwd weer om al jullie verhalen te lezen en te genieten van de zwangerschap. Oh ja, morgen morgen we voor het eerst naar de vk.

Groeten Erica

Terug
Bovenaan