ik meld me voorzichtig aan

Hoi hoi,

Ik sluit de maand februari af.. hihihihi
Ben namenlijk uitgerekend op 28 februari, dus ik weet nog maar net dat ik weer zwanger ben!!
Dit is mijn tweede zwangerschap, we hebben al een mooie dochter die 2.5 is als deze hummel geboren zal worden.
Ik ben al actief op het forum, maar dan bij de zomer2006 moeders. (volgens mij zitten hier nu ook meiden van dat forum)

Ik wens iedereen een voorspoedige en fijne zwangerschap en dat we de komende tijden veel ervaringen en vragen aan elkaar kunnen uitwisselen!

groetjes Nijntje.

Hallo Nijntje,

GEFELICITEERD

We volgen elkaar op. Ik ebn de 27e uitgerekend.. Ok heel pril dus. Voor mij de 1e dus geen idee wat me allemaal te wachten staat....

Los van enorm gezwollen borsten nergens last van. Het is dat de zw.test zo postief was... anders zou ik het nooit geloven.. Hopen dat mij de misselijkheid, emotie aanvallen etc.. bespraard blijven.. maar ja.. het is nog zo pril, kan alle kanten op.

Tot later!

Gefeliciteerd Nijntje!! Leuk, welkom hier. Ben zelf zwanger van de 1e en rond 11 Feb. uitgerekend.
Oja, Griedel, ik help het je hopen...het begon bij mij ook pas bij 7 weken duss.....;-)

Hallo Nijntje...

Wat toevallig dat je de 28ste uitgerekend bent. Ik ben ook de 28ste uitgerekend en ben ook van het zomer 2006-forum. Ik heb daar alleen nog niet medegedeeld dat ik weer zwanger ben...
Onze zoon is aankomende zondag jarig en ben nu dus ruim 6 weekjes zwanger van beebje2...

Hoe voel jij je? ben je ook zo onzeker of het allemaal wel goed gaat??? Ik moet zeggen dat ik het wel wat zwaarder vind omdat je al een hummel rond hebt lopen.... Ik heb 22 juli de eerste afspraak bij de VK (intake) en daarna pas met 11 weken de eerste echo. Ik vind dat vrij laat, maar dan kun je tenminste wel iets meer zien dan met 8 weken.....
We wachten maar af.

Nou, succes met de zwangerschap.... groetjes go

hoi zwangere mamas

ik ben ook eind ebruari uitgeteld van ons derde kindje
het is wel heel erg spannend allemaal weer vooral omdat ik nu ook zolang heb moeten wachte voor me eerste echo.
aanstaande donderdag krijgen we de eerste echo gelukkig want ik zit ook met veel onzekerheden bang of het wel goed zal gaan.
met deze zwangerschao ben ik heel erg onzeker terwijl ik toch echt misselijk ben smorgens en al n aardig buikje heb.misschien komt dat omdat ik dat bij de andere twee niet heb gehad niet ziek en je kon pas laat zien dat ik zwanger was.beetje raar nu allemaal maar ik hoop echt dat alles goed is en we zullen het een donderdag zien dus jullie horen het wel .hoor graag reacties bedankt gr corin

Terug
Bovenaan