Ik meld mij ook aan

Hallo dames,
Ik wil mij ook graag bij de mei-club voegen.....
Ik ben zwanger van ons tweede kindje.
Wij hebben een dochter, zij is net 2 geworden.
Ik vind het heel spannend, en als het goed is ben ik 6 mei uitgerekend.
Ik heb een gelukkig nog niet veel klachten, alleen dat ik een ontzettend bolle buik heb. Dat kan ik me niet herinneren van m'n dochter.
Maar ben gelukkig nog niet misselijk alhoewel dat bij mijn dochter ook pas begon na 6 weken.
Het lijkt me heel gezellig om hier te kletsen over van alles....
Groetjes Marit

Gefeliciteerd!!!!!! Welkom hier.
Ik ben zwanger van de eerste en rond 10 mei uitgerekend. Ook nog geen klachten, gelukkig!
Gezellig dat je mee komt kletsen.
Liefs Chantal

gefeliciteerd,

Wat leuk ook de tweede,ik ook ik heb ook al een beetje een buikje ik kan het bijna niet meer verbergen.

Verder ook nog niet echt veel klachten alleen zoooo moe s'avonds als ik aan het werk ben merk ik het niet zo maar als ik in de trein naar huis zit ben ik alleen maar aan het gapen.

Ik vind het ook erg leuk om hier met andere meiden te klesen heb ik bij de eerste niet gedaan,ik heb ook nog mijn beste vriendin die nu in verwachting is is ook heel speciaal om samen zwanger te zijn.

gr

gefeliciteerd ik ben zelf zwanger van nummer 3 de andere kinderen zijn 5 en 4 jaar ben rondt 12 mei uitgerekend heb ook niet ergens last van alleen heel erg moe

toevallig is mijn zusje nu ook zwanger van nummer 2 maar die is in decemeber al uitgerekend

Gefeliciteerd!!

Ik ben ook net 5 weekjes zwanger van de 2e.
Ben 9 mei uitgerekend.
Heb een dochtertje van 2,5.
Deze zwangerschap ook niet ziek alleen erg moe en emotioneel, bij me dochtertje was ik de eerste 4 maanden heel de dag ziek dus nu mag ik niet klagen

Terug
Bovenaan