Ik mis het een beetje.

Ik mis het zwanger zijn een beetje. Klinkt misschien gek, maar het is
ook allemaal zo snel voorbij gegaan. Ik geniet heerlijk van mij ventje
hoor en ik kon ook niet wachten tot ik hem in mijn armen had, maar de
bewegingen in mijn buik en alles erom heen. De spanning van wat zal het
zijn en hoe ziet het eruit.

Ik kan nog als de dag van gisteren herinneren dat wij de test deden. En
nu is hij er al. Het lijkt allemaal een droom zo snel als het is
gegaan. Als ik er aan terug denk is het allemaal misschien een beetje
te snel gegaan.

Hihi, een paar weken terug kon ik niet wachten tot   die buik weg
was en moet je me nu horen. Zullen de hormonen wel zijn denk ik.

Herkennen jullie dit?

Groetjes Natasja

ooo heel herkenbaar hoor,het is toch een hele mooie periode en dat vliegt voorbij,en tijdens de zwangerschap verlang je alleen maar naar je babytje,en dan is die er eenmaal en dan mis je je buik pfff heel verwarrend ook hihi

hier ook nog een die het mist.herken het zo erg. soms he dan zou je echt willen van go zat er nog maar wat in. en idd toen kon je niet wachten tot je het   in je armen had. maar euh ik mis het ook hoor met de regel maat. maar ja dan kijk ik naar me ukkie en vergeet ik alles. ( stom he )

Soms mis ik weleens dat hij in mijn buik zat, alleen als hij heel erg huilt! haha Verder mis ik het niet echt. Geen maagzuur meer, heerlijk gewoon! Ik geniet ontzettend van mijn kleine ventje, aar soms heb ik het idee dat ik nergens aan toe kom!
Groetjes Esther

Ik miste het na de zwangerschap van de eerste ook heel erg. Nu na de
geboorte van de tweede heb ik het nog geen moment gemist!!
Waarschijnlijk omdat de tweede zwangerschap zwaarder was omdat ik nog
zo'n kleintje had rondlopen en omdat voor ons het gezin nu compleet is!

groetjes

Nou, ik ben heel erg blij dat die onhandige buik, dikke voeten etc etc verleden tijd zijn, ik voel me weer helemaal vrij, kan eindelijk allerlei klussen doen in ons nieuwe huis.
Ik zou wel graag een derde kindje willen krijgen, om het nog 1 keer te ervaren, mijn man moet er nog niet aan denken, die vind het maar niks als ik zwanger ben.

Terug
Bovenaan