Al een paar weken mis ik het zwangerzijn. Gewoon het gezellige bewegen in mijn buik en de bezoekjes aan de verloskundige. Ik kan er echt weemoedig van worden. dan verlang ik weer naar het moment van de positieve test, dat we helemaal in de wolken waren en de echo. En mijn groeiende buik... wat was ik trots... ik wilde iedereen wel laten zien dat ik zwanger was. iedereen kan het aan je zien en denkt/zegt: "hé die verwacht een kleintje!" Dat vond ik zo heerlijk, ik was er zo superblij mee en was echt zo trots als een pauw in de goede zin van het woord. Ik heb een hele voorspoedige zwangerschap gehad en nooit veel klachten, het was gewoon een heerlijke tijd.
Ik had dat nooit van mezelf verwacht want tijdens de zwangerschap keek ik alleen maar uit naar het moment dat de baby er zou zijn.... ik vond het zelfs enorm spannend om zwanger te zijn want ik kon allerlei doemscenario's in mijn hoofd halen terwijl mijn controles altijd goed waren. En op het laatst kon ik niet meer wachten en stond te popelen om ons kindje in levende lijve vast te houden.
En nu kan ik soms alweer verlangen naar dat speciale gevoel van 'zwanger-zijn'. Niet dat ik aan een tweede denk, want ik heb mijn handen vol aan Loïs maar ik vond het zwanger zijn zo speciaal, dat ik het gewoon mis en soms gewoon weer zwanger wil zijn of even een paar momenten kon herbeleven.
Herkennen jullie dit???
Ik had dat nooit van mezelf verwacht want tijdens de zwangerschap keek ik alleen maar uit naar het moment dat de baby er zou zijn.... ik vond het zelfs enorm spannend om zwanger te zijn want ik kon allerlei doemscenario's in mijn hoofd halen terwijl mijn controles altijd goed waren. En op het laatst kon ik niet meer wachten en stond te popelen om ons kindje in levende lijve vast te houden.
En nu kan ik soms alweer verlangen naar dat speciale gevoel van 'zwanger-zijn'. Niet dat ik aan een tweede denk, want ik heb mijn handen vol aan Loïs maar ik vond het zwanger zijn zo speciaal, dat ik het gewoon mis en soms gewoon weer zwanger wil zijn of even een paar momenten kon herbeleven.
Herkennen jullie dit???