ik mis jullie wel!!!

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken met alle gelukwensen voor mijn huwelijk.

En ik hoop echt dat ik ook de zwangervirus te pakken krijg, want het begint er steeds meer op te lijken.
Ik durf gewoon niet toe te geven, ik wil niet weer in die sleur komen van het snel zwanger raken, dat deed mijn relatie ook niet ten goede.

Het gekke is dat ik waarschijnlijk mijn eisprong hebt gehad op de trouwdag (ik temp. al niet meer door alle stress van de trouwerij), het zal toch niet zo zijn dat het is gebeurd om onze huwelijksnacht? Ik vind het gewoon TE MOOI voor woorden om daar op te hopen, het kan gewoon niet zo zijn!

Ik heb wel al stiekum gekeken wanneer de uitgerekende datum is dan en dat zou woensdag 23 februari, net 2 dagen voor mijn man's 30e verjaardag!!

Zeg nou eerlijk, het is toch ook TE MOOI om waar te zijn.

Ik probeer mezelf echt zo nuchter mogelijk te houden maar toch stiekum hoop je erop.

Ik laat het jullie weten als ik getest heb....

SUCCES IEDEREEN!!!!

dikke KUS
MoMo

Zou idd te mooi voor woorden zijn!(gegund ook..voor wie niet!!)
Hoe vaak hoor je wel niet dat als men er effe niet mee bezig is..t zomaar raak is!Ik zal voor je duimen!

gr.simoon

ha momo,
mn berichtje dat ik had geschreven is helemaal foetsie, ineens was ie weg, begin gewoon weer opnieuw:
van harte gelukgewenst met je gehuwde staat! fijn dat t zo'n mooie dag was!
En als dat ook nog bekroond kan worden zou dat natuurlijk helemaal heerlijk zijn! ga je binnenkort testen en wanneer dan? of laat je t op zn beloop voorlopig?
ik heb wel wat bloed gehad na t klussen en dat is voor mij (helaas, want is wel vervlend) een teken dat ik weer in de niet-meno pauze wereld kom, wat wel weer fijn is natuurlijk. verder is t tempen niet zo gelukt voorlopig want ik ben deze week heel erg verkouden gewornden met een beetje verhoging. verder ben ik ook niet zo goed daarin, kom ik uit de douche en dan zie ik die thermometer liggen.hoe doen jullie dat toch allemaal. da' s waarschijnlijk t moment van de dag dat ik t minste aan zwanger worden denk....
nah, sterkte met afwachten he? ik duim,
lis

Terug
Bovenaan