ik mis mn oudste zo erg

ik mis mijn oudste zoontje zooo erg pfff ben al heel de dag niet te genieten .....kweet dat hij niet in dit forum thuis hoort maar ach als broertje van Renzo mag ik toch wel ff klagen een keer he ;-)
Timo is met zn vader op vakantie naar kroatie ik mis hem zooo erg hij is natuurlijk wel vaker naar zn vader maar dan was het thuis of naar de vriendin van zn vader in engeland en nooit langer dan een weekend nu is hij 9augustus pas thuis oooo en ik mis hem nu al zo ik ga allemaal maar leuke dingen met Renzo doen zodat ik het druk heb en toch iets minder gemis voel dan misschien ..........jullie kunnen hier niets mee dat snap ik maar kwilde ff mn ei kwijt ..........

Kan ik me goed voorstellen. Schrijf het hier maar lekker van je af hoor. Kan alleen niet meer voor je doen dan het lezen en je sterkte wensen.
Groetjes Veerle

Hoi,

Ik kan me goed voorstellen dat je hem heel erg mist, ik vind het al erg als Emma 1 nachtje weg is....ik hoop voor jou dat de tijd heel erg snel gaat.

Liefs Monique

ooooooooooooooh vreselijk, ik weet wat je voelt.
Mijn oudste (rachel) is eind april met onze buren 4 dagen naar disneyland parijs geweest. danny was toen net 5 weken, dus ik zat ook nogeens heerlijk in mijn kraamtijd.
Ik heb   gehuild vanaf donderdagnacht 2 uur zeg maar toen ze om 5 uur weg zou gaan en ben pas gestopt toen ze smaandagsavonds weer thuis was.

vorig jaar is ze 3 dagen mee naar duitsland (kalkar wonderland) geweest met de buren en toen had ik er helemaal niet zoveel last van.
Maar nu, jeetje ik heb het nog nooit zo slecht gehad.

heel veel sterkte deze dagen.

groetjes irene

Terug
Bovenaan