ik mis wat

Misschien ligt het aan mijn maar ik mis wat bij deze forum :
je plaatst een discussie, maar je moet zelf kijken blijven of iemand gereageerd heeft. Zeker als je discussie op pagina 3 of 4 staat kijk je niet meer elke dag.
Het zou makkelijker zijn als je een mailtje krijgt als iemand op discussie reageerd. Of niet soms ???
En ik vindt het lastig dat je een stukje niet meer kan aanpassen/wijzigen of verwijderen.
Ik vergeet wel eens wat te schrijven en moet ik dus weer opnieuw reageren. Of dat je in de vulgiheid van het type fouten maakt. Je kan het niet verbeteren of verwijderen.

Dus een oproep aan de makers :
Ik zou graag een mailtjhe willen krijgen als iemand op mijn discussie reageerd en ik zou graag mijn discussie of reactie willen wijzigen of verwijderen.

Zo ik ben uit gezeurt. hahahaha

Hoi,

Het heeft ook zo zijn voordelen dat je geen mailtje krijgt als er een reactie is. Zo blijf je tenminste anoniem op dit forum. Ik heb er zelf geen last van maar er zijn ook mensen die anoniem willen blijven en thuis een mail-adres delen met andere gezinsleden. Dan lopen ze wel het risico dat anderen er achter komen. (Het is maar een voorbeeld)

Wat ik vaak doe als ik op veel mensen wil reageren is het venster twee keer openen. Een keer ingelogd en een keer niet. Zo kun je reageren en lezen tegelijk.

Groetjes, mama 1977.

Hallo ,
Ik begrijp wat je bedoelt alleen is dat niet mogelijk omdat wij als moderator geen aanpassingen kunnen doen aan het forum .
Er komt een nieuw forum aan ( weet echt niet waneer) hoe het eruit ziet weet ik ook niet wellicht is het daar wel mogelijk .
tot die tijd zal je toch even moeten zoeken .

Ik weet trouwens niet of het zal werken maar misschien kan je van de pagina waar het topic loopt dat je wil bijhouden een favoriet maken . als het goed is komt dan de pagina waar je het laatst was tevoorschijn .
niet boos worden als het niet lukt he :)

trouwens nog een kleine opmerking , het kan soms even duren voor we een bericht als dit lezen er is ook een topic voor de moderators waar je met zulke vragen terrecht kan , en anders mailen naar jgmoms@hotmail.com

groetjes jgmom02

Terug
Bovenaan