Ik mocht in de ambulance mee!

A

Anoniem

Guest
Hay dreumesen!

Ik heb me toch een avontuur meegemaakt vandaag! Na de boterham tussen de middag waren mama en ik zo leuk aan het spelen en aan het stoeien! Af en toe kreeg ik echt de slappe lach om mama's kunstjes. Toen dacht ik: Laat ik ook een kunstje doen!

Mama zette mij op de grond om de DVD van de WAWA's aan te zetten en toen ben ik omdat ik zo graag de wawa's wilde kijken helemaal gek gaan doen en toen bij de bank kon ik omdat ik zo wild deed,  zo op de bank klimmen (dit had ik nog nooit gedaan!) en van enthousiasme heb ik zo meteen voordat mama me vast kon pakken een salto van de leuning op de grond gemaakt! Zo vol op mijn hoofd!

Mama schrok zich een hoedje, was helemaal de kluts kwijt, helemaal omdat ik niet huilde maar een beetje stilletjes bleef liggen! Na 10 seconden ogen draaien ging ik toch huilen en mama hield me toen goed vast! Omdat ze geen ander nummer kon bedenken heeft ze gewoon 112 gebeld en binnen 10 minuten was er een ambulance (met sirene nog wel)! Ik moest heel erg huilen, vooral als die enge meneren aan mijn nekje gingen voelen. Dus moest ik toch voor de zekerheid mee naar het ziekenhuis.

Ik werd in mijn oude maxicosi gepropt, handdoekrolletjes  rond mijn hoofd en off we go! Ik kreeg een knuffelbeer in de ambulance,maar hard huilen vond ik veel leuker! In het ziekenhuis moesten we lang wachten en toen de dokter kwam was ik alweer aan het spelen en aan het lachen om mezelf in de spiegel. Hij deed allemaal testjes met lampjes en rare instrumenten kriebelde onder mijn voeten, werd mijn rood-blauwe voorhoofd bekeken en werd mijn haar door de war gedaan om te voelen of ik geen bult had. Mijn nek deed niet meer pijn toen ze daar aankwamen. Na overleg met maar liefst 3 artsen mochten mama en ik weer gaan!

Papa was ondertussen ook naar het ziekenhuis gekomen en saampjes reden we naar huis. Maar thuis konden we er niet in: de ambulancemeneer had de achterdeur helemaal afgesloten met de haaksloten en de voordeur dichtgetrokken met de sleutel aan de binnenkant er nog in. Dus de sleutel paste niet in het slot aan de buitenkant. Ik moest hard lachen, maar mama had het even helemaal gehad. Toen heeft papa de deur een beetje moeten forseren, maar toen waren we toch lekker binnen. Ik kreeg lekker wat drinken, want hard huilen daar krijg je me toch dorst van!

Ik lig nu lekker in mijn bedje ( ik kan typen in gedachten) en mama komt steeds kijken hoe het gaat. Vanacht komen ze ook nog 2 keer kijken en dan komt alles goed!

Nou, dit was mijn ambulance-avontuur, mama staat nog na te trillen en te huilen, maar ik zal zeker nog vaker vallen! Lang leven de blauwe plekken creme!

Tessa dv Lisenka

Wat zul jij geschokken zijn van de auto met sirene en de vreemde mannen aan je bedje.

Maar vooral mama en papa zullen geschrokken zijn. Zeg maar tegen mama dat ze je flink moet verwennen.

Sterkte, groetjes Charlotte

Hoi Tessa,

Jullie hebben echt wat meegemaakt zeg!
Ik hoop dat ik dat nooit mee maak.
Een ritje in de ambulance vind ik misschien wel leuk, maar al die vreemde mensen die aan mij zitten...en naar je kijken.
Daar wordt je echt verlegen van.
Tessa ik hoop dat je geen zeer hoofdje hebt en dat je hoofd ---  plekje klopt niet helemaal--- er zo niet uit gaat zien.

* Is niet mijn hoofdje hoor maar een plaatje van internet.

Knuffel  van Mirthe dv Helma.
P.S. Ook een knuffel van mij voor je geschokken papa en mama.

He Tessa,

Wat stoer he !! Een dikke blauwe plek... Maarruh kun je dat ook zonder dat mama en papa helemaal in de war raken   en dan met de gele auto moeten bellen ?? Wat zal mama geschrokken zijn als ik die van mij nu aan kijk denk ik dat ik het niet zal gaan proberen hoor !! Jeetje zeg...

Mocht je trouwens die beer houden ??????? Ennuh is die dan ook lief /?????? Want misschien wil ik dan ook wel eens zo'n beer.....

Ik geef je alvast de groetjes van mijn mama en beterschap met de bult....

En van mij krijg je een dikke knuffel en kus...

xxxxx Milan (en van mama)

Jeetje mina zeg!! wat zul je geschrokken zijn!!
Gelukkig is het achteraf allemaal meegevallen, maar die schrik zul je nog wel een tijdje "voelen"..

Knuffel!!

Esmé mv Kay

jeetje wat schrikken, gelukkig valt het allemaal mee. Lekker bijkomen vanavond.

Dikke knuffel van ons
Liefs sandra, Nick en Tess

He wat schrikken zeg!!! Gelukkig valt het mee. Wat een avontuur! Vandaag elkaar lekker even verwennen en bijkomen van de schrik!
Groetjes, Esther

Jeetje Tessa,

Word jij later stuntvrouw??
Doe maar niet meer van die gekke dingen hoor, want dat is niet goed voor het hart van papa en mama!

X van Lyanne

Terug
Bovenaan