Ik moest stiekum wat kwijt

A

Anoniem

Guest
Zifjon is over twee weken 1 jaar en al die tijd hebben we veilig gevreen. Maar die condooms ben ik ECHT ZAT en de pil wil ik even niet slikken want die hormonen heb ik genoeg in mijn lijf gehad. We zijn drie jaar bezig geweest om zwanger te mogen raken van Zifjon dus dat was een lange weg. We willen nog een tweede maar pas als Zifjon ongeveer twee jaar is. Maar aangezien ik dus niet snel vanuit mezelf zwanger zou raken vond ik het zo stom dat we   het veilig deden. Dus nu houden we ons aan periodieke onthouding. Maar aangezien mijn cyclus van geen kanten klopt is dit moeilijk in te schatten. Manlief wil dit risico nemen en ik hoop dus dat ik misschien wel stiekum eerder zwanger raak. Anders gaan we van de zomer weer naar het ziekenhuis en starten we de boel op via die manier en hopen we op nog een mooi wondertje. Er is niemand die hier vanaf weet en wilden dit graag even delen. want ook al moet het een soort van anticonceptie zijn en is het niet echt de bedoeling dat ik nu al zwanger ben zal ik het wel helemaal geweldig vinden als het op een natuurlijke manier zou kunnen. (manlief wilden graag wat langer er tussen hebben)

Liefs van Mariska mama van Zifjon

Hopelijk duurt het niet zo lang als jullie over Zifjon hebben gedaan. Misschien heeft de natuur wel een verrassing voor je dit jaar, zou super zijn. Toch wel weer een beetje spannend iedere maand nu? Ik zal die spanning best wel missen hoor, maar voor ons is het goed zo met 4 kotertjes!
Hoop over een tijdje goede berichten van je te kunnen lezen!!!

spannend hoor! veel succes!
wie weet zijn jullie volgende kerst met zn viertjes!  
ik zal voor jullie duimen!

ook ik zal voor je duimen:)

zal ik je wat van onze mega snelle zaatjes meesturen hihi

succes meis

liefs

Hey Mariska,

Wat spannend zeg!!!!
Heel veel succes!!!

TOI TOI TOI!

Liefs Trudi

Spannend blijft het he!!!
Vooral omdat niemand er vanaf weet!
Wij zijn nu 'stiekem' bezig voor een 4e.
Net pas, sinds januari.
Wij zijn bij 3 van onze dochters in de 1e maand zwanger geraakt, dus ik vind het echt super spannend!!!
Ga een beetje ervan uit dat ik in de lente zwanger ben...
Maar ik ken ook de andere kant hoor, ik kan niet zeggen hoe het is om net als jullie 3 jaar te moeten wachten op je wondertje, maar bij ons duurde het een jaar eer ik zwanger was van de 1e.Ik stopte na 5 jaar pilgebruik, en er gebeurde niks meer.Werd een half jaar lang niet eens meer ongesteld.Geen enkele tekenen van een eisprong uberhaupt!!!Laat staan dat ik een kans had om zwanger te raken...
Na een half jaar naar AMC, kreeg Clomid te slikken, en toen was ik na 3 maanden zwanger.Kreeg wel de tip om niet meer aan de pil te gaan tot ons gezin compleet is.Dus nummertje 2 en 3 kwamen elk bij de 1e 'poging'.
Enfin, 1 jaar wachten op ons wondertje is niet 3 jaar...maar ik herinner me wel al die bezoekjes aan 't AMC...wachten op de gang...en heel leuk....de afdeling verloskunde lag ernaast, dus je zat continu naar langslopende (hoog-) zwangere vrouwen te kijken.Echt zo dom ingedeeld daar...
Ben blij en heel bewust gelukkig dat het ons inmiddels nauwelijks moeite kost zwanger te raken.
Tot slot strooi ook ik je wat super mega snelle zaadjes toe!!!!
2009..here we come!!!!
Succes!!
Groetjes Roos.

Jemig, ik las m'n vers getikte berichtje terug, maar er klopt niet veel van ha ha!!!
Ik schreef 'bij 3 van onze dochters waren we in 1 poging zwanger' en bij de eerste duurde het een jaar...Dan zouden we er nu al 4 hebben, maar we hebben er dus 3, heb tussendoor nog 3 miskramen gehad, waarbij ik in 1 keer zwanger was...Praktisch om en om met onze geboren kindjes....

Het komt vast omdat het nu al zo laat is...ik ga slapen...vandaag, 9 januari,  is onze oudste dochter jarig!!!!Joepie!!!Noa is 7 jaar!!!
Groetjes Roos.

Hoi mariska,

Wat spannend weer zeg!!!
Nou ik wens jullie veel succes en klus plezier hahahah
En maar gauw hopen op wat moois.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan