ik moet afscheid nemen

A

Anoniem

Guest
Spijtig genoeg moet ik jullie meedelen dat wij ons kleintje kwijt zijn. Vanmiddag de uitslag gekregen van de bloedtest, en enkele uren daarna beginnen vloeien. Mijn partner heeft het over de volgende keer, en dat ik aan de toekomst moet denken. Maar hij zegt dat ook voornamelijk om mij te steunen, want hij is er even kapot van als ik. Ik kan aan niets anders denken. Ik kan niet eten, ben moe maar kan niet slapen. En straks bellen mijn ouders en zussen om te horen wat de uitslag was; en dan moet ik er terug doorheen. Iedereen die zegt 'volgende keer beter' kan ik niet meer aankijken. Ik ben nu nog te hard aan het rouwen. Ik ga ook proberen om deze maand eventjes niet met zwanger zijn bezig te zijn, want ik wil een maandje eerst afscheid nemen van mijn kleintje voor ik er terug aan kan denken.
Ik wens jullie allemaal een voorspoedige en zorgeloze zwangerschap toe. En hoop vele leuke berichtjes te lezen in de komende maanden, en hopelijk zie ik jullie binnen een paar maanden terug op het zwangerzijn forum

Lieve mama,
Wat een vreselijk nieuws! Je kent mij waarschijnlijk niet, ben ook niet zwanger (bevallen in nov.) maar ik neus hier ook altijd even rond. Ik kreeg kippenvel toen ik je verhaal las. Hoelang was je zwanger?
Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal niet op zulke reacties zit te wachten van "volgende keer beter". Lijkt me ook niet zo handig om te zeggen in zo'n situatie. Probeer het een plekje te geven. Je kan er beter doorheen, dan dat je het niet goed verwerkt.
Ik wens je heel veel sterkte.
Sil

Hoi hoi,

wat vreselijk voor jullie dat jullie een kindje dat zo gewenst is helaas zijn kwijtgeraakt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zit te wachten op opmerkingen als "volgende keer beter", vooral als dit kindje juist zo welkom is geweest. Ik hoop voor je dat jullie veel steun krijgen en ik wens jullie veel geluk in de toekomst. Ik weet zeker dat jullie dit kindje nooit zullen vergeten!

Veel liefs van Marloes

Hoi,
Hier kan niemand echt iets zinnigs op zeggen....
Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie kracht bij elkaar kunnen vinden.
Neem de tijd die je nodig hebt, het is niet niks. En trek je idd niet te veel aan van wat
anderen "goedbedoeld" maar oh zo kwetsend kunnen zeggen.
Liefs Melanie

Hee meissie wat naar voor jullie. Ik herken dit gevoel maar al te goed. Niks helpt en je bent ontroostbaar. Laat je tranen lekker gaan. Het mag hoor!
Ik geef je groot gelijk dat je even rust neemt.
Sterkte!
lfs ing

Hey Meid,

Wat een verschrikkelijk nieuws weet wat je meemaakt, wil jullie heel veel sterkte toe wensen met dit verlies en hopelijk ben je weer gauw de oude.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan