Ik MOET dit met jullie delen!Zo mooi.........

A

Anoniem

Guest
Kijk hier even naar, ik krijg er tranen van in me ogen....
Zo ontzettend mooi!

http://www.youtube.com/watch?

liefs

JE BENT EEN SCHAT!!!!

Ik heb echt met tranen geluisterd..

Wij gaan in april trouwen en dopen Thijn in dezelfde mis.

We zoeken muziek die we kunnen laten zingen onder de doop.

Dit is perfect...

Mijn dag begon al goed toen ik hoorde dat Thijn weer een beetje beter op gewicht is, en dit maakt mijn dag helemaal goed.

Echt super bedankt dat je dit wilde delen!!

Heel veel groetjes,

Bianca mv Thijn

en UPUPUPUPUP

Het is inderdaad een onwijs mooi nummer. Ik ken het al heel lang, en kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap al wel eens tranen als ik ernaar luisterde.

Helaas is ons eerste kind net voor de geboorte overleden in mijn buik. Een reden is hier nooit voor gevonden. Tijdens de begrafenis hebben we dit nummer ook gedraaid. Het zal altijd haar nummer blijven, ook al geldt de blijdschap over de zwangerschap natuurlijk ook voor alle andere kindjes die na haar (zijn ge-) komen.

Zit nu weer te janken als ik eraan terugdenk. De zwangerschap, de 'melding' van haar overlijden, de bevalling de begrafenis en nu met een zoon rondlopend alles wat we van haar moeten missen.

Niet te min moeten jullie maar met een warm hart luisteren naar het nummer. Het is echt geweldig!

Liesje

@Bianca, wat mooi zeg!O wat leuk dat je  zo'n nr zocht!En het nu hebt gevonden!hihi het is zo ontzettend mooi!Maar ook het filmpje erbij!Je wordt er dan weer bij stil gezet dat het niet altijd vanzelfsprekend is,dat het goed gaat,  ook door het verhaal van Liesje!Het is zo'n wonder als je uberhaupt al zwanger raakt en dan ook nog eens een gezond  kindje mag krijgen met tien teentjes en vingertjes!Succes met de voorbereiding van jullie huwelijk!Geniet van de dag als het zover is!!

liefs

@Liesje...ik krijg tranen in mijn ogen bij het lezen van je stukje. Wat vreselijk om dat mee te moeten maken. Ik kan me voorstellen dat je dat nooit te boven komt. Vorige week is het zoontje van een bekende van ons overleden. Dat mannetje is maar een paar dagen geworden. Zo erg, wat moet je dan met je gevoelens.....
Anne.

'Nu dat jij er bent' van Trijntje Oosterhuis!!!!!!! ook zo'n prachtig liedje waar ik altijd een brok van in mijn keel krijg.....Een vriendin van ons heeft dat liedje gedraaid bij de doop van haar zoontje.
Staat trouwens ook op You tube met een heel lief filmpje erbij. (baby mace Trijntje Oosterhuis intypen)
Anne.

Ja, dat nummer draaien wij ook op de bruiloft als Thijn gedoopt wordt. Samen met het nummer van Marco Borsato,..

Moet al janken bij het idee haha..

Groetjes Bianca

Ik zie nu pas dat jullie trouwen en de doop en dezelfde dienst doen.....wat super bijzonder!!!

Terug
Bovenaan